Plaskat?

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5565
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Plaskat?

Bericht door Anne »

Nee dat kan ik me voorstellen!
Ik ben wel van -plan om Destin levenslang dieetvoer te gaan geven omdat de da me dat aanraadde.
het gaat ondertussen al een stuk beter met Destin :-P
Hij vertoont geen stressgedrag meer en weet weer dat hij gewoon naar buiten mag en ook weer naar binnen en dat durft hij nu ook heel goed!
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5565
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Plaskat?

Bericht door Anne »

Hoi allemaal

Hier een update van Destin: het gaat heel goed :edance: :-P
Als hij maar naar buiten mag is hij in huis zindelijk!!!
Naar buiten gaan is heel belangrijk en je ziet ook wanneer hij eraan toe is, hij word dat onrustig en loopt heen en weer naar de deur en dan weer naar het raam en dan weer naar de deur enz enz.
Ik dacht laatst het natvoer iets te minderen omdat hij het vaker liet staan maar na een paar dagen begon hij toch weer in huis te plassen dus toen weer elke keer natvoer gegeven ( hij drinkt het vocht op maar laat de vleesblokjes liggen) en toen was dat binnen 1 dag weer over.
Ondertussen zijn er twee kittens bij gekomen; Bella van 16 weken en Joep van 8 weken, dat was twee weken geleden, en het gaat nog steeds goed met Destin.

Heel erg bedankt allemaal voor het advies, ik heb er van geleerd. Ik zal dus nooit meer een poes uit de groep halen als er net een nieuwkomer bij is.
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie