Kat achtergelaten door iemand, wat te doen?

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1301
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: Kat achtergelaten door iemand, wat te doen?

Bericht door Camoth »


----------------------------------------
Van: Denise
Datum: 2009-07-11 15:32:36
----------------------------------------
RE: Tirsa

ben mijn woning (onterecht) uitgezet schat
zou miss na hele riddel weer kunnen intrekken, maar daar na dit drama vriendelyk voor bedankt
needed fresh start anyway

maar stel hulp zeer op prijs
gister uur of 2/3 bezig geweest haar te pakken
haar uiteindlyk in trappen huis kunnen lokken, maar weggeglipt
kom vanavond met aniek weer langs rond uur of 11, proberen haar weer in trappenhuis te lokken en in te sluiten

als wilt helpen, let me know

kus

----------------------------------------
Van: Fleur
Datum: 2009-07-12 22:12:54
----------------------------------------
RE: Tirsa

Ik ben net thuis, zat dit weekend bij m'n ouders, dus kon je helaas niet helpen. Ik hoop dat het nog gelukt is. Aangezien ik Tirsa niet meer zag vanavond heb ik het bakje water en bakje eten weggehaald. (oranje en witte bakje die er stonden had ik daar neergezet).

Laat maar weten of het nog gelukt is.
Ze is trouwens niet onterecht haar huis uit gezet. Je mag hier alleen wonen als je in Amsterdam studeert, maar ze staat ingeschreven in Utrecht, waar ze al 2 jaar trouwens geen hol aan haar studie heeft gedaan,dus... Daarbij weet ik dat ze nooit geld heeft en al paar keer een huurachterstand had en geld van mensen moest lenen, maar afijn.

Ik ben overigens niet al te vriendelijk omdat ze mij een nare rotstreek geflikt heeft en vervolgens ging ze mij ervan beschuldigen dat ik "niet zo'n toon tegen haar aan moest slaan".. lang verhaal, maargoed, daarom dus niet even vriendelijk terug. Gaat mij om de kat en voor de rest zoekt ze het maar uit. Heb de kat vanavond dus niet meer gezien. Dus wellicht is het nu gelukt. Ik hou morgen mij ogen nog wel even open in elk geval.
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
Gebruikersavatar
Siris
Panter
Panter
Berichten: 405
Lid geworden op: 13 mei 2009 17:45
Locatie: Beverwijk

Re: Kat achtergelaten door iemand, wat te doen?

Bericht door Siris »

Fijn dat jij een oogje in het zeil houdt, :thup: hopelijk komt de kat goed terecht.
Groetjes Daniëlle
Noa (17-5-13), Riley (25-1-16)& Marley (4-3-16)
(Fotoalbum)
Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Kat achtergelaten door iemand, wat te doen?

Bericht door lievelijn »

die berichtjes klinken inderdaad als iemand die alles probeert te ontwijken ;-)

hoop dat tirza ondertussen weer lekker warm in der mandje ligt
ik <3 Vlinder
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1301
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: Kat achtergelaten door iemand, wat te doen?

Bericht door Camoth »

----------------------------------------
Van: Denise
Datum: 2009-07-13 10:11:19
----------------------------------------
RE: Tirsa

thanks for tirsje eten geven, allemaal gelukt gelukkig.

kus
Heb Tirsa ook niet meer gezien, dus volgens mij heeft ze haar zaterdag meegenomen. Nouja, eind goed, al goed. Maar vind het nogsteeds absurd dat je als je de kat niet kan vangen gewoon vertrekt zonder eten of drinken achter te laten.
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Kat achtergelaten door iemand, wat te doen?

Bericht door lievelijn »

ja en als je niks bij je hebt (wat ik al stom vind want beste lokmiddel ooit ;-) ) vraag je toch bij de buren ofzo!!
ik <3 Vlinder
Gebruikersavatar
JLC
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 31 mar 2009 17:21
Locatie: La Nucia, Spanje
Contacteer:

Re: Kat achtergelaten door iemand, wat te doen?

Bericht door JLC »

Ze zal Tirza wel hebben meegenomen. Hopelijk gaat ze nu wel goed voor haar zorgen.
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
Gebruikersavatar
beestenbende
Panter
Panter
Berichten: 515
Lid geworden op: 10 jan 2009 14:37
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Kat achtergelaten door iemand, wat te doen?

Bericht door beestenbende »

Jeetje wat een heftig verhaal zeg! Hopelijk komt het nu inderdaad goed, maar als ik het een beetje in kan schatten is het een kwestie van tijd, ze neemt de echte verantwoordelijkheid voor een kat niet op zich, woont ze nu een beetje bij je in de buurt dat je het iets in de gaten kan houden? wat zal dit frustrerend zijn geweest..
groetjes Sandra,
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1301
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: Kat achtergelaten door iemand, wat te doen?

Bericht door Camoth »

Nou ik heb geen idee waar ze woont. Ze beschuldigt me nu ineens van vanalles, dat ik een ramptoerist zou zijn ofzoiets. Whatever, dat er een steekje los zat was me allang duidelijk, daarom ging ik ook niet meer met haar om ;)

De kat is weg, dus mijn dreigement van het asiel zal wel gewerkt hebben. Denk wel dat ze er goed voor zal zorgen hoor.
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
Gebruikersavatar
beestenbende
Panter
Panter
Berichten: 515
Lid geworden op: 10 jan 2009 14:37
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Kat achtergelaten door iemand, wat te doen?

Bericht door beestenbende »

Camoth, wat een rare meid zeg! Hopelijk zorgt ze nu wel goed voor haar kat. En jij hebt in iedergeval je best gedaan :eclap:
groetjes Sandra,
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Gebruikersavatar
Uumie
Panter
Panter
Berichten: 591
Lid geworden op: 17 mar 2009 15:41
Locatie: Tilburg

Re: Kat achtergelaten door iemand, wat te doen?

Bericht door Uumie »

Ik denk alleen maar 'logisch dat je geen vriendinnen meer met haar bent'... bah, die toon waarop ze tegen je praat! :roll:
Maar goed, ik hoop dat alles nu goed gaat komen met Tirza. Complimenten dat je je zo voor haar hebt ingezet!
Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1301
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: Kat achtergelaten door iemand, wat te doen?

Bericht door Camoth »

Het verhaal is dat ik lastig gevallen werd door een stalker. Zij wist dat, want de broer van die stalker stond ook een keer zomaar voor mijn deur (heel bedreigend, avond ervoor had de stalker zelf 45 minuten lang op mijn voordeur staan rammen). De volgende avond stond er weer iemand voor mijn deur terwijl ik geen bezoek verwachtte, dus belde ik haar zodat ze kon kijken wie het was en ik de gordijnen dicht kon laten, zodat als het weer de stalker was, ik kon doen alsof ik niet thuis was. Bleek dus de broer van de stalker te zijn. Die heb ik samen met haar toen weggestuurd. (Stalker had tegen hem gezegd dat ik nog iets van hem had wat ik niet aan hem wilde geven, dus of hij het wilde ophalen, was niet waar overigens).

Afijn, kom ik er dus twee weken later achter dat ze gezellig aan die broer van de stalker via Hyves vraagt of hij mee uit wil met haar (!!!). Ik spreek haar daarop aan, met de vraag: waarom, als je weet wat voor ellende ik met die familie heb. Zij begint het "ik mag zelf bepalen met wie ik omga" riedeltje af te draaien, op alles wat ik zeg. Waarop ik zeg dat ik vind dat je zoiets niet doet als vriendinnen. Vervolgens krijg ik naar mijn hoofd gesmeten: "Je moet niet zo'n toon tegen mij aan slaan. Weet je wel dat ik door een moeilijke periode ga?" (dat ging ze al 2 jaar geloof ik, rara hoe komt dat als je zo met mensen omgaat).

Nog een paar keer naar haar toe geweest om het uit te praten, zelfs gezegd: vergeet het, zand erover. Laat maar hangen. Maar nee, ik moest mijn excuses van haar aanbieden (hoezo omgekeerde wereld). En toen was ik er klaar mee. Vandaar dat ik niet zo uber vriendelijk tegen haar doe in die mailtjes.

edit: ze is overigens een lesbo, dus om iets in de verliefdheidssfeer kan het haar niet om te doen zijn geweest met die broer.
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
Gebruikersavatar
Uumie
Panter
Panter
Berichten: 591
Lid geworden op: 17 mar 2009 15:41
Locatie: Tilburg

Re: Kat achtergelaten door iemand, wat te doen?

Bericht door Uumie »

Jeetje wat een raar mens... met zo iemand zou ik ook geen vriendinnen willen zijn, zo weet je ook niet wie je kunt vertrouwen. Ik snap het helemaal hoor. Wat eng ook, zo'n stalker! Ik heb het nu zelf min of meer aan de hand, met een meid die denkt dat we vriendinnen (of zelfs meer) zijn en me niet met rust wil laten. Een heel eng gevoel geeft dat, als ze zomaar voor je deur komen staan.

Maar we gaan off-topic. :eangel: Hopelijk is alles nu opgelost en neemt ze de verantwoordelijkheid voor haar kat.
Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
Gebruikersavatar
chellemi
Huiskat
Huiskat
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 feb 2009 22:56
Locatie: Haarlem

Re: Kat achtergelaten door iemand, wat te doen?

Bericht door chellemi »

Het klinkt misschien raar, maar misschien kun je in de supermarkt briefjes ophangen? Misschien zijn er mensen die wel een plekje in huis hebben voor haar. Of Marktplaats.nl. Daar komen ook veel mensen die thuis een soort van "opvang" hebben, maar niet echt een asiel. Ik kom regelmatig terug op deze topic want ik ben toch wel heel erg benieuwd naar hoe het afloopt...

Groetjes, Michelle
Afbeelding foto's van Ventje en Ivy : viewtopic.php?f=5&t=18506
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1301
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: Kat achtergelaten door iemand, wat te doen?

Bericht door Camoth »

Het is inmiddels afgelopen Chellemi ;-)

Ze heeft de kat opgehaald en meegenomen naar waar ze nu woont (geen idee waar dat is). Dus het is uit mijn macht nu. Ik ga er wel vanuit dat ze er nu goed voor zal zorgen hoor. Maar bedankt dat je met me mee wilde denken voor een oplossing.
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
Gebruikersavatar
chellemi
Huiskat
Huiskat
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 feb 2009 22:56
Locatie: Haarlem

Re: Kat achtergelaten door iemand, wat te doen?

Bericht door chellemi »

Gelukkig dat jij nu een (grote) zorg minder bent dan!! Jammer dat zij zelf niet zo hecht is met haar poes, hopelijk word er wel goed voor Tirza gezorgd.
Afbeelding foto's van Ventje en Ivy : viewtopic.php?f=5&t=18506
Plaats reactie