gewicht poes

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
flocke
Kitten

Re: gewicht poes

Bericht door flocke »

Noren zijn inderdaad grote katten, je ziet dit gelijk aan hun poten, mijn noor is 11 maanden en weegt al 6kg 300gram, nochthans eet hij niet al teveel, mijn andere poes, een cyberkat is heel klein en eet veel meer.
Leonie89
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door Leonie89 »

flocke schreef:
Noren zijn inderdaad grote katten, je ziet dit gelijk aan hun poten, mijn noor is 11 maanden en weegt al 6kg 300gram, nochthans eet hij niet al teveel, mijn andere poes, een cyberkat is heel klein en eet veel meer.
wohw!! Benthe weegt nu 3 kilo precies en wordt over een klein maandje 2 jaar.. maar ze is erg stressgevoelig en kieskeurig.. dus na een onprettige omgeving, 4 daagjes asiel en weer wennen bij ons met voer dat ze achteraf niet zo lekker bleek te vinden vlogen de pondjes eraf..
ze heeft nu voer dat ze lekker vindt en ze voelt zich hier inmiddels erg op haar gemak, dus we hopen dat het nu snel beter gaat..
Leonie89
Tijger
Tijger
Contacteer:

Re: gewicht poes (UPDATE!)

Bericht door Leonie89 »

na een week of 6 RC voor kieskeurige katten even een update..
mevrouw is sinds we haar dit voer geven bijna een kilo aangekomen!! van 2.8 naar 3.7 kilo gisteren!! ze weegt nu dus zelfs meer dan toen we haar kregen!! we gaan lekker door met dit voer!!
haar heupjes zijn veel minder goed voelbaar en ze heeft een lekkere gezonde speknek gekregen..
WE ZIJN ZO BLIJ!
Sandra W
Tijger
Tijger

Bericht door Sandra W »

Wat een heerlijk nieuws! Dat is vast een hele zorg minder :-).

groeten,
Sandra
Shaz
Tijger
Tijger

Bericht door Shaz »

Wat goed! Zo zie je maar, gewoon vol blijven houden dan komt het uiteindelijk wel goed.
groetjes Sharon
Gesloten