Kasper is tot nu toe een goede eter geweest. Sinds hij 's ochtends ook wat natvoer krijgt kan ik in het weekend nauwelijks uitslapen (pootjes op volle blaas, 5,5 kilo midden op me, op mijn borst staan en zacht miauwen en mij als springplank gebruiken om op het kastje naast het bed te komen....). Blijf zo goed als het kan gewoon liggen en hij krijgt ook nog eens een knuffel-sessie want je moet je 'oudje' koesteren

Herken het eetgedrag van Gizmo dus niet. Voordat Kas 's ochtends natvoer kreeg at hij regelmatig hapjes van de brokken 's ochtends. Die heeft hij ongelimiteerd tot zijn beschikking.
Zit met een ander dreigend probleempje. Sinds hij 's ochtends een kleine portie natvoer eet, eet hij geen brokken in de ochtend en drinkt minder. Denk ik, want plasjes zijn sindsdien ineens veel minder groot. Hoor het plasje in de bak klateren dus dat zit wel goed. Maar poepen lijkt minder. Van de week had hij 2 dagen overgeslagen

Hij krijgt nu een 3 daagse kuur lax-a-past want vorige week zag ik in een gebroken drolletje behoorlijk wat haar zitten. Even uitproberen waar het probleem zit.