Kasper liet zich gisteravond niet zien. Dekbed verschoond en weet dat hij dat heerlijk vindt en langer blijft liggen. Wakker moeten maken voor medicijnen en nachtelijk tuigrondje. Wilde liever binnen op de bak plassen en we waren zo weer binnen van de tuigronde (in de tuin). Hij heeft de hele nacht bovenop me gelegen of op mijn benen (5,3 kilo!). Doet hij anders nooit in zo hevige mate.
Rustig opgestaan vanochtend en hij ging zowaar meteen naar zijn brokjes, wat eten, op tafel springen om vandaar uit naar de vogels te kijken. Alles goed totdat hij op tafel begon over te geven. Alleen de brokjes die hij net op had inclusief, jawel, haarbal van ongeveer 4 cm. Daarna opnieuw ab in wat lekkers gegeven (laatste keer) en hem niet meer gezien beneden. Hij was stilletjes naar boven geslopen en lag op het logeerbed. Zo moest ik hem achterlaten om naar het werk te gaan...
Hij is er gelukkig nog

Kattennet om deel tuin af te schermen is vandaag op mijn werk afgeleverd, inclusief snoepjes voor nierpatiëntjes en 2 kussentjes met valeriaan. Morgen belt de klussenman mij voor een afspraak.
Wil Kasper graag weer meer vrijheid geven buiten maar niet zoals hij nu is en niet zoals de tuin nu is. Heb het volgens mij al eerder ergens geschreven maar we gaan nu toch echt een nieuwe fase in. Wil hem niet als patient of zieke zien maar moet hem wel (meer) beschermen.
ps: sinds zijn dip van 10 dagen geleden is hij niet meer vrij naar buiten geweest (1 keertje onder toezicht los, doen we niet meer). hihi, mijn da van de laatste tijd vindt dat ik dat wel moet doen i.v.m. eventuele stress....mooi niet