Het gaat nog steeds supergoed hier: ze heeft sinds ze opgenomen is nog niet gebraakt (dat deed ze eerder wel 1 tot 2 keer per week) en ze is zelfs 0,3 kilo aangekomen. Nu weegt ze dus 4,2 kg en moet ze verder niet aankomen, want dan wordt ze te zwaar. Dat vind ik wel vreemd, aangezien ze al ruim 2 weken geen schildkliermedicatie meer krijgt. Dan zou ik niet verwachten dat ze zou aankomen, ook al heeft ze wel veel brokjes gegeten afgelopen 1,5 week. Natvoer gaat er ook met smaak in, bakje gaat helemaal leeg. Ik was zo blij dat ze weer at, dus ik heb haar flink verwend, haha. Maar komende week gaat alles weer netjes volgens het boekje hoor! Ik realiseer me nu wel dat ze al langer ziek was dan ik door heb gehad. Ze liet steeds een restje van haar eten staan en dat is voor haar geen normaal gedrag. Bij Pippa gaat ALLES op. Ze reageert nu ook weer als ik met haar eten bezig ben.
Ze vertoont momenteel verder ook geen symptomen van hyperthyreoïdie (behalve het plassen en drinken, maar dat deed ze op de meds ook). Het is dat het bloedonderzoek een te hoge T4-waarde aantoonde, anders zou ik nog gaan twijfelen of het wel de juiste diagnose was.
Wel drinkt en plast ze dus nog steeds veel voor haar doen. Heb het eens gemeten en ze heeft in 24 uur 200 milliliter gedronken, terwijl 40 tot 60 ml per kg lichaamsgewicht normaal is. Ze zit dus nog in de normale range, maar het is voor haar wel afwijkend gedrag.
Gisteren ook mailtje van Lienden gehad hoe het gaat en dat ze haar weer willen inplannen als het beter gaat. Ik heb toen ze zo ziek was getwijfeld of ik het nog zou gaan doen, maar ik ga het denk ik wel doen, nu ik zie hoe fit ze nu weer is en hoe ze het doet zonder schildkliermeds. Die kosten me 730 euro per jaar, dus inclusief de bloedonderzoeken 2x p/j heb ik de investering er dan in 2 jaar uit. Plus dat ik weer gewoon lekker aan haar oortje kan friemelen, wat ze heerlijk vindt

Intussen ook 2 opfrislessen in de auto gehad, maar ik weet nog niet of ik mezelf op zo'n korte termijn naar Lienden zie rijden hoor!
Groetjes van Renske en een pootje van Pippa!