Dus jij zou denken iom de arts naar een kwart pil per dag.. haast niet te snijden
Oh Rik ik tel de kosten niet meer op. Ik denk dat ik dan gek wordt. Zou er drie weken van op luxe resort vakantie kunnen naar de Malediven denk ik (ofzoiets hahaha).
Dat ben ik met je eens en zou je ook niet direct hoeven doen. Maar als het strucureel wordt dan zou je het wel eens over de prijs kunnen hebben (of recept) want ook zij weet natuurlijk dat dat er behoorlijk inhakt op lange termijn (terwijl de winstmarge bij hun dan behoorlijk hoog ligt voor langdurig gebruik). Misschien moet zij ook verzendkosten betalen en dan is elke keer een doosje bestellen (ook voor hun) duur(der). Dan moet je misschien ook meer in bulk gaan denkenNixy13 schreef: 26 apr 2021 09:14 Ergens voelt het ook not done om het recept te vragen om online aan te schaffen, omdat zij me juist goed willen helpen.
Daar heb je geloof ik ook speciale pillensnijders voorNixy13 schreef: 26 apr 2021 09:14Dus jij zou denken iom de arts naar een kwart pil per dag.. haast niet te snijdenbij een halve breekt alles al af.
Volgens mij is dat een suspensie die door de dierenarts zelf gemaakt wordt met een hele zware tablet (160mg). Dat is dus inderdaad ook nog een optie.