De problemen met het kitten

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
Chiquita98
Tijger
Tijger

Re: De problemen met het kitten

Bericht door Chiquita98 »

Ik denk ook dat alles zo van slag is op dit moment. Dat ze wel weer gaat eten vind ik zelf toch wel positief. Alles is ook flink in de groei natuurlijk dus extra van slag! Die darmpjes en haar maag moeten zo hard aan het werk. Zijn er op dit moment de positieve momenten vaker aanwezig dan de minder positieve? Of zie je haar echt weer afglijden naar een lusteloos ziek poesje?
Pfff ik wens je ook zo veel sterkte en wijsheid. Want hoe moeilijk moet de keuze nu zijn tot hoever je nog gaat.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

Bericht door Brittenbolletje »

Tot nu toe zijn de positieve dingen nog iets meer dan de negatieve. dus iets langer ups als downs maar vind ze wel steeds vaker opvolgen de downs. Voor nu speelt ze. Vind haar wel wat mager weer. toen ik thuis kwam wel gegeten maar niet wat ze normaal doet/deed. Straks maar weer eten en tijdens slapen in de bench met wat eten kan ze zelf beslissen.
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

Vannacht heeft ze weer gebraakt. Puur voedsel. :(. moedeloos word ik er van. Nu is ze natuurlijk niet lekker.
mittenslief
Tijger
Tijger

Bericht door mittenslief »

aan het tijdstip te zien ...is niet best......nog niets van je DA gehoord zeker????
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

Vind t zo rot allemaal XXXXX
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

vanuit hier ook veel sterkte. ik hoop nog steeds op een wonder, al lijkt dat wel steeds verder weg.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

Nee geen respons van de dierenarts nog. Nou weet ik dat, dat soms wel even duurt. Vanochtend later wilde ze wel weer eten. ze heeft van mij een homeopatische middel overheen gekregen. krijgt mijn kater eens in de zoveel tijd ook omdat hij dat te veel braakt. dat werkt bij hem. maar of het bij haar werkt? voor aankomende nacht geef ik het ook over het voedsel... anders word het tijd :(:(:(:(:(
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

blijft natuurlijk moeilijk omdat ze ook haar goede momenten heeft. duimpjes blijven draaien hier.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
BloemTetsu
Tijger
Tijger

Bericht door BloemTetsu »

Jammer dat je nog niks van da hoort, zit je zo hard op te wachten
:(
Heel veel sterkte! Ik duim voor een wonder.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

Wat zouden jullie doen? anders bellen of wachten tot ze antwoord :(. zit iedere ochtend weer met tranen in mijn ogen. als ze 1 maal weer eet zijn het niet de hoeveelheden die ze normaal at. ze denkt waarschijnlijk ook. ga toch ziek worden dus eet maar niet :(
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

het is zo moeilijk en niet te doen om vanuit hier te zeggen wat ik zou doen. iedereen leeft mee, maar wij zien het kitten natuurlijk niet. ik denk dat er maar 1 is die dat kan beoordelen en dat ben jij. hoe moeilijk ook, toch denk ik dat jij de enigste bent die kan zeggen tot hier en niet verder, of misschien wel ik ga nog door. ik snap dat het supermoeilijk is, maar ik denk dat iedereen hier volledig achter je staat wat je ook beslist. jij voelt prima aan wat nodig is denk ik, al is dat soms moeilijk onder ogen te zien. als jij het nog wilt proberen en haar een kans wil geven omdat je toch het idee hebt dat ze nog vecht, moet je dat zeker doen.
BloemTetsu
Tijger
Tijger

Bericht door BloemTetsu »

ik zou de da bellen voor antwoord op je mail.
Verder sluit ik me aan bij Wendy. We leven mee en staan volledig achter jouw beslissing.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

Dat was mijn vraag eigenlijk ook. Of ik moet bellen vanwege mijn mail... want iedere nacht braken is niet goed. groeit ze ook niet van.
Dinky
Tijger
Tijger

Bericht door Dinky »

Denk dat je er inderdaad het beste even heen kan bellen.
Wat zou het fijn zijn als dat homeopathische middeltje tegen braken zou kunnen helpen!

Wat Wendy zegt sta ik ook achter: Welke keuze je ook maakt, ik zal achter je keuze staan. Jij bent immers degene die het kitten ziet ;)
Al duim ik natuurlijk door dat Eos nou een keer stopt met braken! Heb zo met jou en Eos te doen! Veel wijsheid en sterkte meid!
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Contacteer:

Bericht door BillyJean »

arme Eos, arme jij, ik heb zo met jullie te doen....verschrikkelijk.....
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Plaats reactie