ons schuurtje zit boven de gezamelijke schuur en tussen de verschillende schuurtjes/huizen zitten ruimtes blijkbaar want daar zit sinds kort (denken we) een nestje.. vanmiddag zag ik nog net een zwart staartje verdwijnen.. mijn vriend heeft ze beter gezien en zegt dat het een mama is met 3 kittens.. ze zijn niet superjong, spelen met elkaar en leken me redelijk actief.. maar heb niet veel gezien..
ik weet nu alleen niet zo goed wat ik moet doen.. ik heb geen idee of de poes van iemand is omdat we behalve 'goedemorgen' en 'goedemiddag' geen contact hebben met de buren..
dus is het een zwerver of een huispoes die thuis haar plekje niet kon vinden om te bevallen.. ik durf niet bij de buren langs te gaan omdat ik ook weet dat er kattenhaters in de buurt wonen..
maar moet ik dan de dierenambulance bellen of het asiel?? maar wat als ik ze naar het asiel stuur en blijkt dat het gewoon huispoesjes zijn..
we komen steeds heel zachtjes kijken om te zien hoe het met ze gaat, of ze er nog zitten en proberen te zien hoe hun vacht eruit zien en of ze mager zijn enzo..
dillema!!