De problemen met het kitten

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
Chiquita98
Tijger
Tijger

Re: De problemen met het kitten

Bericht door Chiquita98 »

Oh wat fijn dat ze toch weer aangekomen is. Dan heeft ze weer iets meer om op terug te vallen. Vandaag ook nog niet overgegeven en diarree?
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

Bericht door Brittenbolletje »

Vannacht weer gebraakt en weer diarree. Wilde vanochtend vroeg ook niet eten. Toen ik boven was zei mijn man dat ze weer had gebraakt en diarree. Toen ik weg ging wilde ze weer eten. ze zit weer in de bench. dan weet ik precies van wie wat is.
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

het houdt ook niet op he. wat zegt de DA , kan dit nog allemaal komen van de darmklachten? of zou dit al voorbij moeten zijn wegens de medicatie. krijgt ze er nog medicatie voor of niet?
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

Nope ze is van de medicatie af. al een tijdje. Zelf denk ik dat het hele maag/darm stelsel aan gort is. om 1 of andere reden doet iets het niet goed daar. Heeft ze nou alleen diarree maar behoud ze haar eetlust is het tot daar aan toe. maar ook die verdwijnt. toen ik weg ging wilde ze wel weer wat eten.
BloemTetsu
Tijger
Tijger

Bericht door BloemTetsu »

:( Wat een achtbaan...sterkte!
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Ikey
Jaguar
Jaguar

Bericht door Ikey »

Jeetje, het houdt maar niet op :( Sterkte!
Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa

Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

ze wordt natuurlijk ook ziek van het braken, en dat doet mogelijk ook pijn daarna in de slokdarm. daarom eet ze mogelijk niet, totdat de pijn wat gezakt is. arm ding. vervelende is dat je niet kunt stoppen met eten om alles te laten genezen. je zou bijna zeggen dat het eten niet snel genoeg verteerd en opstapeld in de maag. en dat ze dan gaat braken als soort van "overloop" , omdat niet alles meteen eruit komt wat ze eet.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

Nou en inderdaad. Dat laatste denk ik dus ook. Want het is eten wat eruit gegooit word en eindigd met gal. ja aan het end ben je wel leeg.
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

al die onderzoeken wil je haar natuurlijk ook niet aandoen, maar als het voedsel niet doorloopt om welke reden dan ook, zal ze nooit goed opknappen.
durf bijna niet te vragen hoe het nu is?
Dinky
Tijger
Tijger

Bericht door Dinky »

Wat blijft het enorm lastig met Eos :(
Duimen draaien hier natuurlijk nog altijd en check dit topic regelmatig voor nieuws.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

Volgens mijn vader is ze nu levendig. Dus ik denk wel weer beter.

Ik heb mijn dierenarts gemaild met een laatste smeekbede.

Ook nog met de vraag wat een bloedonderzoek nog voor haar kan doen. Misschien iets met eiwitten of de aanmaak van het bloed zelf?

ook gevraagd om een echo of dat raadzaam is. ik zei ook ik ga niet buiten mijn regio naar een dierenarts. er is genoeg met haar gesolt en gedaan.

nee heb je gelijk in. Dan zal ze niet opknappen :(
AnneLore
Poema
Poema

Bericht door AnneLore »

wat een ellende zeg. ik kijk iedere keer met een bonzend hart hier, kun je nagaan hoe jij je moet voelen. red je het een beetje?

misschien een hele stomme vraag, maar is er niet iets vloeibaars wat ze kan 'eten'/slobberen? misschien dat dat makkelijker te verteren is?
Bas, Dakhaas en Oscar | Joost* | & de cavia's, het konijn en het hondenbeest :)
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

Dat kreeg ze voorheen conveleance support, maar daar loopt ze van leeg en braakt dan ook nog steeds.

Of ik het red? Nou ben bang dat het punt van inslapen straks heel dichtbij komt. Even afwachten wat mijn da antwoord op mijn email.
mittenslief
Tijger
Tijger

Bericht door mittenslief »

heuveltje op bergje af...zo gaat het constant..alles wat je eraan gedaan hebt, met de beste intensie maar nu ben ik zelfs bang dat ze het niet gaat redden er moet gewoon meer aan de hand zijn dan alleen de giardia en bacterie, heb het echt met je te doen......STERKTE
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Contacteer:

Bericht door BillyJean »

Ach gossie, ik zag gister nog de foto van Eos, zo lief en zo aan het vechten...sneu. Veel sterkte.
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Plaats reactie