Ik heb dit niet helemaal handig verwoord, zie ik nu. Dit was voor Lienden geen reden om haar af te wijzen (dat was het feit dat ze niet eet), maar ze gaven wel aan dat het feit dat ze nu veel drinkt en plast terwijl T4 stabiel is wel doet vermoeden dat er ook iets anders aan de hand is.BaasjevanPippa schreef: 14 aug 2023 17:54 Heb net toch nog een keer met Lienden gebeld en ze blijven bij hun verhaal van vanmiddag: ze vinden de klachten die ze nu heeft niet bij de schildklierproblematiek passen en zeggen dat ze eerst moet opknappen voordat ze weer in aanmerking komt. Echt heel erg balen, want ik had me er helemaal op ingesteld en het kwam zo mooi uit in de vakantie (rustig in de bus/trein) en nu moet ik maar weer zien wanneer ze weer aan de beurt is...
Wel een beetje suf, want ik heb vanaf het begin aangegeven dat veel drinken en plassen een van de problemen is en dat was tot nu toe geen reden om haar af te wijzen. Nu is het ineens wel een van de redenen.
Ze vroegen me wel hen op de hoogte te houden en dat ga ik zeker doen.
Vannacht heeft ze weer bij me op bed gelegen en ik heb voor het eerst sinds tijden weer een wasbeurt gehad. Qua gedrag is ze wel verbeterd sinds ze van de schildkliermeds af is, maar ja, daar moeten we natuurlijk wel weer mee gaan opstarten. Ik vond ook weer het typische braaksel dat bij verhoogde T4-waarde hoort: vocht en slijm. De laatste tijd op de meds braakte ze vooral haar brokjes uit.
Ik hoop alleen dat er niet toch een verband is tussen stoppen met schildkliermeds en stoppen met eten, want dan hebben we dit probleem de volgende keer natuurlijk weer.
Ik heb ook de dierenarts in Drachten gemaild met de vraag mij vandaag nog even te bellen over hoe hij het ziet. Ik zit een beetje in de sombertemodus en ik had het idee dat Gorredijk ook niet zo goed wist wat ze ermee moesten, terwijl hij destijds helemaal niet zo somber was.
En ik heb net een plannetje gemaakt obv jullie tips, dus ik ga zo met haar naar de praktijk en het dan bespreken.