6-jarige poes bij kater en kattin van 1,5 jaar
Re: 6-jarige poes bij kater en kattin van 1,5 jaar
Als je het nog niet aankan om nu te focussen op de relatie tussen Nanou en Filou (wat ik me heel goed zou kunnen voorstellen)kan je dat beter even volledig met rust laten. Je hebt ook tijd nodig om te rouwen.
Voel je niet schuldig dat je Missy de laatste maand stress hebt bezorg. Ze kon het aan en ze is er zelfs sterker van geworden. Geef Filou veel aandacht, die heeft 't nu echt nodig en met wie kan je je verdriet beter delen dan met haar maatje? Jullie missen haar even hard.
Voel je niet schuldig dat je Missy de laatste maand stress hebt bezorg. Ze kon het aan en ze is er zelfs sterker van geworden. Geef Filou veel aandacht, die heeft 't nu echt nodig en met wie kan je je verdriet beter delen dan met haar maatje? Jullie missen haar even hard.
Wat vreselijk, heb er geen woorden voor......
Wens je enorm veel sterkte toe in elk geval met het verwerken van dit grote verdriet!
Wens je enorm veel sterkte toe in elk geval met het verwerken van dit grote verdriet!
Filou is al altijd een vocale kat geweest. Hij miauwde veel meer dan dat Missy deed. Kan het dat hij haar zoekt? Hij gaat veel aan het raam zitten, en komt dan naar mij aan het miauwen.
Ik denk niet dat ik hem nog buiten zal durven laten. De pijn die ik voel is te fel daarvoor
Ik denk niet dat ik hem nog buiten zal durven laten. De pijn die ik voel is te fel daarvoor

- BloemTetsu
- Tijger
Woorden schieten te kort. Dit is gewoon te vreselijk.
Ik wens jou en je vriend alle kracht toe en een dikke knuffel voor Filou.
Hopelijk kan je je schuldgevoel snel achter je laten.
Ik wens jou en je vriend alle kracht toe en een dikke knuffel voor Filou.
Hopelijk kan je je schuldgevoel snel achter je laten.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Mijn flippie heeft ook lang gezocht naar haar overleden vriendje.dat kan dat hij haar zoekt een mist. Hij roept haar misschien.dikke knuffel voor hem en ook voor jullie natuurlijk
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Ik heb van mijn hart een steen gemaakt en filou terug buiten gelaten. Door hetgeen wat met Missy gebeurd is mag ik mijn andere twee katten niet straffen.. Ik wil er alles aan doen om deze twee nog gelukkig te maken. Het kan zo rap voorbij zijn
Door de introductie met Nanou en filou uit te stellen krijg ik Missy niet terug. Misschien is het net goed dat ik iets heb om mijn aandacht te verzetten.
Zit er volgens jullie slaagkansen in dat dit tussen filou en Nanou wel lukt ?

Door de introductie met Nanou en filou uit te stellen krijg ik Missy niet terug. Misschien is het net goed dat ik iets heb om mijn aandacht te verzetten.
Zit er volgens jullie slaagkansen in dat dit tussen filou en Nanou wel lukt ?
Misschien is het inderdaad ook wel een goede afleiding om je toch op hun relatie te concentreren. Zolang je voor jezelf maar weet dat het geen uitstel van rouw wordt.
Ik geef het alleen met Filou een betere kans dan met Missy erbij. Ik denk alleen niet dat Filou in Nanou
een nieuw maatje gaat vinden - meer dan elkaar accepteren verwacht ik eerlijk gezegd niet.
Ik geef het alleen met Filou een betere kans dan met Missy erbij. Ik denk alleen niet dat Filou in Nanou
een nieuw maatje gaat vinden - meer dan elkaar accepteren verwacht ik eerlijk gezegd niet.
Dat dacht ik ook al.. Vind het zo zielig voor filou dat hij geen maatje meer zal hebben. Gezien Nanou ook moeilijker is, zullen we er ook niet aan moeten denken om ooit nog een kleintje in huis te brengen waarschijnlijk.
Niet dat ik daar al klaar voor ben. Ben gewoon aan het denken van het geluk van mijn filou
Niet dat ik daar al klaar voor ben. Ben gewoon aan het denken van het geluk van mijn filou

Ik denk dat je gewoon even moet kijken hoe het zich ontwikkelt. Misschien verbazen ze je nog
.

Probleem is dat ik echt niet weet hoe ik dit moet aanpakken.
Mag dit morgen al? In welke kamer? Wie komt bij wie binnen? Zoveel vragen
Mag dit morgen al? In welke kamer? Wie komt bij wie binnen? Zoveel vragen

Ik weet niet of het nou wel zo slim is om ze nu direkt al bij elkaar te laten. Filou is van slag, die loopt nog naar Missy te zoeken.... toch?
Ja inderdaad, ik weet gewoon niet meer waar mijn hoofd staat.
Hoe lang wacht ik best ?
Ik weet het allemaal niet meer. Anderhalve maand geleden was m'n leven perfect. Daarna iemand een dienst doen door Nanou te adopteren en sindsdien heb ik enkel nog zorgen door de introductie. Nu nog even de stress van het zoeken naar Missy, te horen krijgen dat ze er echt niet meer is.. Alles doet zo'n pijn. Ik wil terug naar mijn leven van anderhalve maand terug. De enige zorgen dat ik toen had was of het wel al tijd was om laarzen aan te doen ipv pumps
Hoe lang wacht ik best ?
Ik weet het allemaal niet meer. Anderhalve maand geleden was m'n leven perfect. Daarna iemand een dienst doen door Nanou te adopteren en sindsdien heb ik enkel nog zorgen door de introductie. Nu nog even de stress van het zoeken naar Missy, te horen krijgen dat ze er echt niet meer is.. Alles doet zo'n pijn. Ik wil terug naar mijn leven van anderhalve maand terug. De enige zorgen dat ik toen had was of het wel al tijd was om laarzen aan te doen ipv pumps

Mijn Boerenverstand zegt eerst rust in de tent en dan pas hordeur weg halen.
Logisch dat je, zeker nu, terug verlangt naar de onbezorgde tijd
Logisch dat je, zeker nu, terug verlangt naar de onbezorgde tijd

Even pas op de plaats lijkt me het beste, Annelore...
, je bent nu niet in staat om de rust uit te stralen die nodig is als je die twee samen brengt. Je kan nu niet positief denken (zou ik in ieder geval niet kunnen). Ik zou ze gewoon even helemaal met rust laten. Geef ze eten en knuffel met ze, maar probeer verder even niets.
Als ik jou was, zou ik iets moois maken ter nagedachtenis aan Missy (schrijf een stukje, maak een foto-collage o.i.d.), iets waar je je helemaal in kan laten gaan. Iets speciaal voor haar, dat zal je misschien goed doen. En kijk daarna weer met een frisse blik vooruit. Het is doodzonde om, wat je nu al hebt opgebouwd tussen Nanou en Filou, door de foute atmosfeer te laten verpesten.

Als ik jou was, zou ik iets moois maken ter nagedachtenis aan Missy (schrijf een stukje, maak een foto-collage o.i.d.), iets waar je je helemaal in kan laten gaan. Iets speciaal voor haar, dat zal je misschien goed doen. En kijk daarna weer met een frisse blik vooruit. Het is doodzonde om, wat je nu al hebt opgebouwd tussen Nanou en Filou, door de foute atmosfeer te laten verpesten.
Ja, ben ik al de hele dag aan aan het denken. Wil graag een foto laten afmaken van Missy. Zal straks eens bespreken met m'n vriend of we er eventueel een canvas kunnen van laten maken.
Ik was ze daarnet onbewust aan het zoeken... Het doet pijn
Ik was ze daarnet onbewust aan het zoeken... Het doet pijn