Vandaag wil ik mijn kat gaan verzekeren.... maar het duizelt me nog waar....

Voor vragen die betrekking hebben op dierenartsen(praktijken), het verschil in prijzen/kosten en voor vragen over dierverzekeringen
crazycatladyP
Panter
Panter

Re: Vandaag wil ik mijn kat gaan verzekeren.... maar het duizelt me nog waar....

Bericht door crazycatladyP »

Goed om te weten Denise, dus je kunt ze tot 9 jaar nog wel omzetten, begrijp ik dat goed?
Mara, personeel van: Moira (6-2023) Bibi en Sami (5-2024)
Rust zacht, mijn lieve engeltjes *Niamh/ *Jera/ *Ronja
Rik
Tijger
Tijger

Re: Vandaag wil ik mijn kat gaan verzekeren.... maar het duizelt me nog waar....

Bericht door Rik »

Ik schat zo dat je het met Luna en Lizzy nooit met een potje gered zou hebben ;)

Verzekering is helaas alleen voor dat moment (anders dan bv een ziektewet o.i.d. waar je betaald voor de toekomst). Dus elk jaar kunnen ze de voorwaarden weer opnieuw bepalen. Bij de meeste katten kom je wel met een potjes-systeem wel uit maar soms kan het zeker de andere kant op schieten :shock:
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Synemios
Tijger
Tijger

Bericht door Synemios »

Nee inderdaad Rik, in ons geval is een eigen potje echt niet genoeg, al vanaf dat ze klein zijn zijn onze kosten hoog en uiteraard heb ik een flinke spaarrekening maar tegen die kosten is echt niet op te sparen.

Dat was al niet voldoende toen ze klein waren laat staan nu.
En veel dingen betaalden we al zelf zoals de raj behandeling want daar heb ik ze niet voor laten verzekeren, dat kunnen we zelf dragen.
Daar is weer een aparte module voor.

Nog steeds haal ik het voor Luna en Lizzy het er nog steeds wel uit, maar ik moet nu veel meer zelf gaan betalen.

Maar over die andere 3 ga ik nog wel even nadenken.

@Mara, tot 9 jaar voor een kat, maar ja dat kan zomaar weer veranderen,

en dat is dus de ellende met verzekeringen en dan roepen die klinieken ja verzekering zou iedereen moeten hebben, maar dat schiet niet op als er overal zomaar een limiet op gezet kan/mag worden.

Eerder was je gewoon voor een vast bedrag verzekerd en er zat geen apart limiet op consult kosten of medicijnen, maar dat werd volgens die meneer die mij belde van ohra te duur door die ketens.
Luna (13) Timmy & Indy(9)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Plaats reactie