De urine was geel van kleur, ik vond het een normale urine kleur en rook ook naar kater urine

Ze hebben het daar getest, ik denk inderdaad met een stripje want het duurde ongeveer een half uurtje zei ze. Ik mocht wel naar huis gaan dan belden ze de uitslag door. Ik dacht dan mail het me maar, dan heb ik het ‘op papier’ zoals jullie me het geadviseerd hebben.
Het is een kliniek, het probleem is dat je dus iedere keer weer een andere DA hebt. De DA van de zondag dat ik er ben geweest gaf me wel een goed gevoel, moet ik maar eens vragen hoe die heet. Had zelf ook poezen, misschien dat ik daarom een goed gevoel bij hem had.
Ik heb de urine aan de assistente afgegeven met de gegevens die ik wilde weten, maar wie het onderzocht heeft geen idee.
Mijn plan is om volgende week Maantje de stress nog een keer aan te doen om daar naar toe te gaan. Ik wil dat ze zijn bloeddruk opmeten, zoals het hoort en nog een keer bloed afnemen en urine onderzoeken. Wat is het beste om dan te vragen? Kunnen ze het ook anders onderzoeken als met zo’n strip?
Ik zal dan ook zeker zeggen dat ik geen goed gevoel heb bij de manier zoals ze te werk gaan.