Siris schreef: 05 aug 2018 15:01
het hoeven niet speciaal broertjes of zusjes te zijn, het is trouwens een schatje, wel een kleintje,hoeveel weken is zij?
Ik heb al zoveel dingen, waar foto`s op staan. PC`s telefoon, Dropbox, externe HDD`s, Cd`s. Tapatalk heb ik gestopt. Sinds kort Google foto`s. Die is handig omdat ooit mijn backup heb gewist en na recovery alle jaar, map en foto namen kwijt was. Die waren vervangen door nummers. Google herkent dan bij het zoeken op KAT, elke foto , waar een kat op staat.
Je kunt naast het gebruiken van Google foto's, de foto's die je hier direct wilt plaatsen ook op een gratis account van myalbum.com zetten en dan delen via img-tag.
Rik schreef: 06 aug 2018 14:15
Je kunt naast het gebruiken van Google foto's, de foto's die je hier direct wilt plaatsen ook op een gratis account van myalbum.com zetten en dan delen via img-tag.
Ja, maar wordt het zoveelste wachtwoord en account.
mevrouw kreeg een lekker kippenbotje van de bbq, en liet niet meer los. Ze lag nog op de slaapstoel, die schoon moest blijven. Het personeel serveert het diner weer bij de voerbak.
bmwpiet schreef: 07 aug 2018 05:08
mevrouw kreeg een lekker kippenbotje van de bbq, en liet niet meer los. Ze lag nog op de slaapstoel, die schoon moest blijven. Het personeel serveert het diner weer bij de voerbak.
Kippenbotjes rauw is prima, gekookt of gebakken is heel gevaarlijk.
Katten hebben daar geen last van. Hun maagzuur is veel sterker. Onze poes en kitten eten volledig rauw voer. Dit is kvv: een mix van spiervlees, bot en orgaan. Gemalen in de juiste verhoudingen om tekorten te voorkomen. Ook geven we rauwe karkassen met orgaan zoals van duif, kwartel, of rauwe visjes als sprot, kippennekken, hart, lever, etc
Verhit bot kan gaan splinteren wat bij inslikken erg gevaarlijk kan zijn!