Nee dus Maar vind het zo zielig. We gaan wel gewoon het licht uitlaten. In het asiel zaten ze in een ruimte met meerdere katten, in principe geen hokken. Behalve dan een die aangepast voer had. Ach, het is hun eerste dagje hier en eigenlijk vind ik het wel vleiend dat ze om me roepen. Doe ik toch iets goed.
Laatst gewijzigd door Roses85 op 18 jul 2017 00:03, 1 keer totaal gewijzigd.
(In tapatalk moet je eerst even de post zelf aanklikken en dan op het potloodje binnenin drukken in je post te wijzigen. Omdat er hier op het forum nog een oude plugin staat kan het zijn dat je direct na het posten eerst even een refresh moet doen van de pagina (drie puntjes-menu en dan refresh) en dan de post aanklikken, voordat je dat potloodje krijgt.)
Hier zijn ze eigenlijk meestal in de ruimte waar ik ook ben. Of er nu ergens anders muziek draait of niet. Maar ik denk dat als de dames straks een paar vaste slaapplekjes hebben dat ze daar wel zullen gaan liggen.
Het miauwen zal ook niet de hele nacht duren.
Ik heb verder overdag als ik weg ben beneden de muziek wel aan maar volgens mij liggen ze dan ook wel eens boven (dan zie ik ze bij thuiskomst in het dakraampje van mijn slaapkamer zitten). Dus of die muziek voor hun nou zoveel uitmaakt weet ik niet. Maar je kunt het natuurlijk proberen.
Roses85 schreef:Ik voel me een slecht mens. Lig in bed en hoor de meisjes mauwen, maar we willen ze niet in de slaapkamer. Negeren is het toverwoord, maar hoelang ik dit vol ga houden is vraag twee.
Ik zou je geen zorgen maken. Luke en Skywalker hebben de eerste nacht ook alleen maar liggen miauwen. Wat een oorverdovend geluid is dat zeg.. de eerste 3 nachten waren ze erg onrustig daarna ging het al veel beter. ze mogen bij ons ook niet in ze slaapkamer. Zodra ze horen dat ik wakker ben gaan ze wel altijd miauwen en tegen de deur krassen maar dan ben ik toch al wakker dus dat vind ik niet zo erg.
Roses85 schreef:Ben vannacht toch boven gaan liggen, deur van de woonkamer dicht gedaan. Vanmorgen kwam ik beneden en kreeg ik volop kopjes van de meisjes.
Viel het miauwen daarna mee?
Heerlijk als ze je allemaal kopjes geven! Is toch een blijk van vertrouwen, en dat al zo snel!!
Man zei dat ze vannacht aardig aan het mauwen waren en heeft nog even beneden gezeten. We weten dat het minder wordt...man zei tevens ook te hebben gelezen dat het goed ia om ze lekker moe te maken ''s avonds. Klopt dat?
Roses85 schreef:Man zei dat ze vannacht aardig aan het mauwen waren en heeft nog even beneden gezeten. We weten dat het minder wordt...man zei tevens ook te hebben gelezen dat het goed ia om ze lekker moe te maken ''s avonds. Klopt dat?
Bij mijn kittens werkt dat heel goed! Alleen zijn die natuurlijk nog heel jong. Maar ik zou inderdaad gewoon voor dat je naar bed gaat nog lekker met ze spelen, als ze dan gaan miauwen dan slaap je misschien al
Ja, als ze nog redelijk speels zijn en je speelt even lekker intensief met ze dan zijn ze daarna ook moe en gaan ze slapen.
Maar op dit moment is het nog gewoon allemaal te nieuw. Volop prikkels. Ik zou gewoon even kijken hoe het na een paar dagen tot een weekje is, voor echt conclusies te trekken over karakter en gewoontes
Ze liggen nu lekker in mijn kamer en komen zo af en toe eens kijken. Morgen moet ik een halve dag werken, man de hele dag en zijn ze dus even alleen. Benieuwd hoe dat gaat.