Oh dat duurde uuuuren want hij vond het veel te interessant op de hoedenplank, alleen tunnels vond hij niets dan begon hij luidkeels te miauwen (en in Zwitserland heb je heel veel tunnelsMila16 schreef:Cerna na hoeveel uur ging de kat uiteindelijk slapen ? Weet je dat nog? Mijn kat ging na 2 uurtjes nog niet slapen , en als het vliegtuig word dan moet ik dit alleen doen met kat samen

We vertrokken om 4 uur, om 6 uur waren we bij de Zwitserse grens (en toen hield Cochi zich doodstil in de mand alsof hij aanvoelde dat hij zonder paspoort de grens overging) en daarna mocht hij eruit. Toen duurde het geloof ik 4 uur voordat we in Basel waren en al die tijd zat hij geïnteresseerd rond te kijken. Vervolgens weer in de mand voor de volgende illegale grenspassage en dat verliep ook weer vlekkeloos, maar we waren de grens nog niet over of daar begon hij weer.
Daarna ging hij al vrij snel in de kattenbak slapen. Al met al duurde het toch zeker wel tot de middag voordat hij ging slapen.
Hij heeft de hele reis niet gegeten en niet geplast, maar had gelukkig net voordat we weggingen een grote hoop gedaan. Was dus toch wel stressvol.
Ach ja, ons illegaaltje Cochi, ook alweer vier jaar dood