Ik kan hem best wel in mijn kamer laten overwinteren. Deur dicht zodat onze katten niet naar binnen kunnen (beetje zoals bij Sifra en Kasper), maar ze zijn wel gewend om in mijn kamer te komen. Eén van de kattenbakken staat er, de klimpaal, mandjes, de favoriete stoel van Milka.
En ze zullen het ruiken dus dat geeft hoe dan ook onrust aan beide kanten.
Maar wanneer het een noodsituatie is: dik pak sneeuw, 15 graden vorst? Ik weet niet wat ik dan ga doen wanneer de buurman zich helemaal terug zou trekken. Ik blijf echter hopen dat hij toch over de brug komt wanneer zo'n noodsituatie optreedt.
En anders misschien met de buren overleggen of ze het goed vinden wanneer ik een grote bench in de gang ga zetten. Niet ideaal en vooral niet voor een kat die zoveel vrijheid gewend is, maar daar is het wel warm en we wonen met vier adressen op één gang. Wij helemaal aan het eind en bij ons is de gang erg breed (3x5) en daar komt verder niemand behalve de naaste buurman, maar die vindt alles goed).
Ben blij dat jullie ook vinden dat het asiel geen optie is.
Zag op facebook ook wat recensies over het asiel en die zijn niet bepaald lovend ("plaatsen geen katten bij mensen die niet de mogelijkheid hebben om de kat naar buiten te doen" "onvriendelijk personeel", enz...).
Ik ga Gizmo's buik vullen