Je reageert op allerlei hele oude berichten; heeft weinig zin.
Maar je reageert niet op mijn PB terwijl ik kan zien dat je hem gisteren al gelezen hebt. Erg onbeleefd!
schildklierdieet
Re: schildklierdieet
kattengek: een forum bestaat bij de gratie van tweerichtingverkeer. er wordt een vraag gesteld of hulp gevraagd en forumleden reageren met tips en info.
dat werkt zolang de vraagsteller de meedenkers informeert en vragen beantwoordt.
jij hebt een hele riedel aan vragen niet beantwoord en reageert op het merendeel van ons meedenken nauwelijks tot niet.
zo werkt het dus niet en heeft het voor ons weinig zin om te reageren.
nog éen keer heel duidelijk: 5mg felimazole in één gift per etmaal voor een t-4 schildklierwaarde van 77 bij een 16-jarige is volgens onze ervaringen een te hoge dosering.
in combinatie met benakor, een beta-blokker legt het de doorstroming in de nieren vrijwel plat en dat is voor een nierfaalkatje hoogst ongunstig.
je kunt met een nierfaler beter wat te hoog in je schildklier zitten dan een t-4 van bv 27 nastreven.
je schrijft dat je weer terug wilt naar 4 kg terwijl ze bij de laatste meting onder 2 kg woog.
gelukkig krijgt ze weer nierdieet en terwijl ze volgens jou niet te pillen was, slikt ze nu met een beetje easypill de felimazole wel.
maar nogmaals 5mg in één gift is veel te veel.
lees onze meedenkteksten nog eens rustig door en overleg op korte termijn met je dierenarts, want dit gaat niet goed en je riskeert een eetstaking, één van de vervelende bijwerkingen van felimazole.
en riskeert haar op deze manier vrij snel te verliezen!
en dan nog iets anders: 4 of 2 maal hetzelfde bericht plaatsen is beetje te veel.
je kunt Admin. met het uitroeptekentje bij het betreffende bericht vragen of hij/zij de overtollige berichten weghaalt.
dat werkt zolang de vraagsteller de meedenkers informeert en vragen beantwoordt.
jij hebt een hele riedel aan vragen niet beantwoord en reageert op het merendeel van ons meedenken nauwelijks tot niet.
zo werkt het dus niet en heeft het voor ons weinig zin om te reageren.
nog éen keer heel duidelijk: 5mg felimazole in één gift per etmaal voor een t-4 schildklierwaarde van 77 bij een 16-jarige is volgens onze ervaringen een te hoge dosering.
in combinatie met benakor, een beta-blokker legt het de doorstroming in de nieren vrijwel plat en dat is voor een nierfaalkatje hoogst ongunstig.
je kunt met een nierfaler beter wat te hoog in je schildklier zitten dan een t-4 van bv 27 nastreven.
je schrijft dat je weer terug wilt naar 4 kg terwijl ze bij de laatste meting onder 2 kg woog.
gelukkig krijgt ze weer nierdieet en terwijl ze volgens jou niet te pillen was, slikt ze nu met een beetje easypill de felimazole wel.
maar nogmaals 5mg in één gift is veel te veel.
lees onze meedenkteksten nog eens rustig door en overleg op korte termijn met je dierenarts, want dit gaat niet goed en je riskeert een eetstaking, één van de vervelende bijwerkingen van felimazole.
en riskeert haar op deze manier vrij snel te verliezen!

je kunt Admin. met het uitroeptekentje bij het betreffende bericht vragen of hij/zij de overtollige berichten weghaalt.
- kattengek1966
- Huiskat
hoi Adriana. ze is gisteren wezen bloedprikken. ik wil de kalium gehalte en zo weten. kan altijd nog met de D.A overleggen over te gaan naar 2.5 mg felimazole. morgens en avonds. dus 2x daags. 2.5 mg. ik wacht eerst op uitslag bloed vanmiddag.
mijn kleine meid is mijn álles. en bescherm haar met mijn leven.
- kattengek1966
- Huiskat
Adriana en Cerna. bedankt voor het goede adviezen. morgen krijg ik carbimazol. eens kijken of het beter gaat. ga het y/d dieet weer inleveren.
mijn kleine meid is mijn álles. en bescherm haar met mijn leven.
Hoe waren de bloeduitslagen?
aardig dat je y/d mocht teruggeven en vergoed krijgt.
Hills heeft smaakgarantie, dus je dierenarts hoeft daar niet voor te dokken.
vraag je dierenarts de waardes bloedonderzoek op de mail te zetten mèt referentiewaardes
en
zet dat document dan - kopieer, knip en plak - hier in dit topic.
dan weten we een beetje hoe de conditie van poes (naam..?) is..
Hills heeft smaakgarantie, dus je dierenarts hoeft daar niet voor te dokken.
vraag je dierenarts de waardes bloedonderzoek op de mail te zetten mèt referentiewaardes
en

dan weten we een beetje hoe de conditie van poes (naam..?) is..
dit komt uit een nieuw topic.kattengek1966 schreef:hallo mensen
ik zit in de maag met een schildklier dieet van Hills. y/d thyroid health. zowel 5 blikjes natvoer als brokjes. 1.5 kilo. heeft ze amper van gegeten. let wel. de kat mag geen nierfalen hebben. alleen versnelde schildklier werking. wie oh wie maakt me los. voor een schappelijke prijs. katten vinden het heel lekker. anders moet ik het terug brengen dierenartspraktijk.
kans is klein dat je dit voer hier op het forum van de hand kunt doen, maar ook niet nodig, want:
terugbrengen naar dierenartsenpraktijk.
argument: schadelijk voor nierfaalkat, graag gemaakte kosten aan jou terugbetalen.
intussen moet je de waardes bloedonderzoek hebben, dus graag hier even vermelden.
er is niet tot nauwelijks mee te denken als je ons niet beter informeert, graag dus..