Niet zo gek misschien, voor een zwerfpoes

Verder denk ik dat ze voorkeur heeft voor vrouwen, mij mag ze nog niet zo, maar dat trekt wel bij

er is acceptatie en er worden geurtjes uitgewisseld.kellemes schreef:Geen slecht resultaat voor een zwerfpoesje na 11 jaar leven in het bos
Denk het ook ja.. het zal nog lang duren voordat ze zover is dat ze naar buiten mag, ze zal eerst de rest van het huis moeten verkennen, en zich daar op haar gemak voelen, zich er aan hechten.Adriana schreef: terecht dat je opmerkt 'voor een zwerfpoes na 11 jaar bosleven' en dat zal ze qua gedrag altijd blijven.
ze is wat rustiger geworden in haar reacties en begint wat te wennen, maar ze zal altijd een ondergrond van schichtig zwerfgedrag houden en als ze eens niet zo lekker in haar vel zit of naar mate ze ouder wordt, zal dat schichtige en wegloop-gedrag gemakkelijker en sneller naar boven komen.
Ik had haar persoonlijk in de kattenbak gelaten. Nu heb je de situatie voor haar opgelost en haar de kans ontnomen om een andere ervaring op te doen, namelijk het is niet erg dat ik in de kattebak lig want er gebeurt niks. Zo had ze haar angst op haar eigen tempo kunnen overwinnen, en nu blijft ze daar wat langer in hangenkellemes schreef:
Afgelopen week is ze in de nacht toch wat verder gegaanZe is de hele trap afgewandeld en kwam op de eerste verdieping terecht, daar is ze vermoedelijk de draad kwijtgeraakt, in paniek schoot ze naar de begane grond waar ze in de kattenbak van onze kater lag te rillen.
Lokken was geen optie, daarvoor was ze te bang, ik heb haar weer naar boven getild