Madelieftje schreef:
Ik vraag me af hoe je op 2000 euro komt trouwens?
Heb even zitten rekenen... En ik kom op 900 euro uit voor 4 Kittens. Mis ik dan een hoop wat ik ober het hoofd zie?
2x enten van de Kittens, ontworming, ontvlooiing en chip?
€ 2000 euro lijkt mij (als leek overigens) ook nét wat aan de hoge kant. Dit ben je wel kwijt als fokker van raskatten. Dan zit je n.l. ook met dekgeld en stamboom opmaken. Als ik b.v. hier kijk:
http://www.miras-home.nl/kittens/kosten-nest.html daar staat dus € 2079,50. Daar kun je dus alles wat met raskatten te maken heeft (zoals lidmaatschap vereniging, Stambomen e.d.) vanaf halen. Ze is een halve noorse boskatpoes dus ik neem aan dat je ook minder geld voor de kittens kunt krijgen dan voor een raskat.
Je bent in ieder geval al aardig aan het rekenen geslagen

Mocht het toch blijken dat abortus niet mogelijk is dan zou ik adviseren om met dat lijstje ook even langs je nieuwe DA te gaan en daar de recente bedragen achter te zetten om een correcte begroting op te zetten (het kan per DA n.l. nog wel eens afwijken). Zo weet je dan in ieder geval waar je een beetje aan toe bent en kloppen de bedragen ook voor jouw DA.
Wat vonden de baasjes van de oppaskater hier eigenlijk allemaal van? Heb je ze kunnen bereiken? Misschien voelen zij zich geroepen om je enigszins uit de nood te helpen door wat voor te schieten (als zij natuurlijk financieel wat ruimer zitten).