Jij hoeft je er niet rot om te voelen, ben je mal! Die mensen moeten de ogen uit hun kop schamen, zij zijn verantwoordelijk voor het welzijn van het dier. Ik kreeg ook wel is kittens in de opvang, ja hij is AL 8 weken en niemand komt ervoor hij moet weg om ...... En als ze hen dan brachten bleken ze amper 6 weken oud. Vorig jaar nog 2 die 6 weken oud zouden zijn, waren "gevonden"

. Kreeg ik de ukkies in me armen gedrukt waren ze net aan 3 weken oud!!!! Mensen kunnen walgelijke wezens zijn die absoluut niet hun verantwoordelijkheden willen dragen en komt in elke klasse voor, zijn niet alleen de arme sloebers die er geen financien voor hebben
Fijn dat jullie hem de hele dag kunnen verzorgen en vertroeten, je zal maar alleen een weekje vakantie hebben opgenomen, dan zat je nu.
Oh en je goed inlezen over leeftijden voor je een kitten haalt, als je al lange tijd geen kittens om je heen hebt gehad is de leeftijd heel erg moeilijk in te schatten. Mijn poes die ik 6 jaar geleden alszijnde 9 weken oude boerderij kitten had opgehaald, bleek bij de dierenarts een week of 5 maar te zijn. Enne keurige mensen waren het van de boerderij hoor