Hier hadden we een hond toen de eerste poes kwam 4 jaar geleden. Toen was zij al 9.
Vroeger reageerde zij heel heftig op poezen. Vooral buiten.
Maar de gok gewaagd en nooit problemen gehad.
Ondertussen hebben wij 6 poezen.
Als de hond iets niet wilde waarschuwde ze even.
Ondertussen is ze vorige maand overleden en hadden net een week ervoor een pup opgehaald.
Zodat onze oude wat zieke dame de pup iets zou leren.
De pup speelt de hele dag met onze katers.
Die vinden het geweldig.
De dames (4) kijken toe. Af en toe mengen ze zich in de strijd.
Gaat dus heel goed.
Wij hebben een hele hechte poezen groep.
Kat en hond.
Re: Kat en hond.
Een kopje van Sophie, Fleur, Kika, Lasse, Giz & Noa
En een stevige poot van Mars maakt mijn hele dag goed
En een stevige poot van Mars maakt mijn hele dag goed
Re: Kat en hond.
ik heb gebeld met het asiel. gedumpte retriever kruising van 10 maanden. eerlijk verhaal, beestje is niet opgevoed, wordt groter en dus minder leuk dus vastgebonden aan een boom. tja dan kun je net zo goed aan een jongere pup beginnen. onstuimig beestje, wel heel mooi en leif maar ik heb te weinig tijd voor een pup. gesproken over mijn katten (ze komen daar ook vanaf). asiel eigenaar verteld ook dat hij meestal gedumpte honden krijgt. dan weet hij er ook niets vanaf. hij gaat niet proberen met de asielkatten of het klikt. dat wil hij de katten en honden neit aandoen om steeds dit te proberen en uit te lokken.
soms herplaatser maar zelden wordt duidelijk of het matched met katten. site in de gaten houden voor die ene uitzondering was zijn advies.
wordt me wel steeds meer duidelijk dat het ws niets wordt voor ons. de twijfel of ik guusje en gijs er een plezier mee doe. maar ook of ik echt wel genoeg tijd heb voor een hondje. werk 4 dagen per week, voor de rest ben ik thuis, maar ja, die 2 scheetjes hebben ook hun aandacht nodig. we hebben het eigenljik ook heel gezellig nu. we doen alles met zjin drietjes en als baasje thuis komt met 4. snapt mijn man wel. ik heb een heel hechte band met guusje en gijs omdat ik meer thuis ben. hij mist zijn maatje flippie (dat was echt 100% zijn kat, onafscheidelijk) en hoopt een maatje te vinden in een hond.
soms herplaatser maar zelden wordt duidelijk of het matched met katten. site in de gaten houden voor die ene uitzondering was zijn advies.
wordt me wel steeds meer duidelijk dat het ws niets wordt voor ons. de twijfel of ik guusje en gijs er een plezier mee doe. maar ook of ik echt wel genoeg tijd heb voor een hondje. werk 4 dagen per week, voor de rest ben ik thuis, maar ja, die 2 scheetjes hebben ook hun aandacht nodig. we hebben het eigenljik ook heel gezellig nu. we doen alles met zjin drietjes en als baasje thuis komt met 4. snapt mijn man wel. ik heb een heel hechte band met guusje en gijs omdat ik meer thuis ben. hij mist zijn maatje flippie (dat was echt 100% zijn kat, onafscheidelijk) en hoopt een maatje te vinden in een hond.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie