Hepatitis

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
eveline1982
Tijger
Tijger

Re: Hepatitis

Bericht door eveline1982 »

Ik geloof niet dat dat ergens te lezen is. En ja ik help de ellende in nl, ook een druppel op de gloeiende plaat overigens ;) . Als jij een kitten uit het buitenland wilt halen moet je dat helemaal zelf weten, maar ga niet zeggen dat mensen die dieren in het buitenland helpen verheven zijn boven andere dierenliefhebbers. Iedereen doet zijn ding en zelfs als je alleen al een kat uit een asiel haalt ben je in mijn ogen al een held! En nu ben ik ook uitgepraat hierover!!
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
eveline1982
Tijger
Tijger

Mariska jij schrijft: petje af voor al deze mensen!! Laten we elkaar juist complimenteren, ipv te bekritiseren.... Ben ik helemaal met je eens, maar als mensen zeggen dat dieren het hier best goed hebben dan gaan me nekharen overeind staan, juist omdat ik de afdankers die nergens heen kunnen (ivm ruimte gebrek) in huis haal. En als ik dan ook nog lees dat je geen dierenvriend bent als je geen dieren helpt in het buitenland, nouja laat maar zitten ik weet dat het anders zit ;)
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
kansarmedieren
Jaguar
Jaguar
Contacteer:

Bericht door kansarmedieren »

Gingerlinda schreef:ik zou gewoon even je dierenarts bellen inderdaad om te overleggen.
in nl is er al een ruim overschot aan katten, maar omdat er veel afgemaakt worden en ingeslapen lopen ze niet allemaal op straat rond. heb zelf in asiel gewerkt. en vond dit verschrikkelijk om mee te maken.
alleen hier word het netjes opgruimd zeg maar. dus zerft niet alles op straat. daarom lijkt het probleem hier in nederland kleiner.
maar ook nederland zit met een overschot aan katten.
niet te min vind ik nog steeds dat ieder dier het beste verdient. het is alleen dweilen met de kraan open.
ik hoop dan ook dat er snel betere wetten in nederland gaan komen, ten opzichte van dieren.
ik vind het wel heel super dat je je inzet voor de katjes. wat ik al zei. iedere kat en ieder dier verdient gewoon het beste.
Ik weet niet in wat voor asiel jij gewerkt hebt maar dat asiel is nu gesloten neem ik aan. Want dieren doden omdat er een overschot dat gebeurt nu toch echt niet meer. Tenminste in dierenasiels die aangesloten zijn bij de Dierenbescherming niet en dat is maar goed ook belachelijk. Daar wil je toch niet werken als dierenlifhebber :shock:
kitten11
Huiskat
Huiskat

Bericht door kitten11 »

Bij ons worden de dieren niet gedood hoor in het asiel, absoluut niet, daar zou ik dan ook echt niet werken als dat zo was.
En verder zeg ik niet dat je geen dierenvriend bent als je de dieren in arme landen zolas Roemenie niet helpt, ik zeg alleen tegen de mensen die vragen of de dieren het daar meer verdienen dan die dieren daar..dat komt héél vervelend over, daarmee geef je eigenlijk aan dat de dieren hier het meer verdienen.
íeder dier verdient het om een goed leven te hebben waar dan ook ter wereld, en aangezien er toch best wel aardig wat mensen hier in nederland zijn die de dieren, zwerfkatjes enz hier helpen en bijna echt niemand de dieren in Roemenie, zet ik mij voor hun in, er zijn er daar een paar miljoen..
En het zal altijd een drupppel op een gloeiende plaat blijven, maar om die reden dan maar niet te helpen..? Ieder dier dat ik kan helpen en een baasje vind hier in nederland ben ik heel heel erg blij, over twee weken komen en twee kansloze katjes naar nederland, Dusseldorf dan, en ik ga ze daar halen.
dan kan je zeggen wat is nou twee, nou in ieder geval weer twee levens gered uit dat vreselijke land waar iedere dag weer mishandelingen plaatsvinden, en waar er iedere dag weer honderden en honderden sterven door honger, ziektes enz.
eveline1982
Tijger
Tijger

Ik zei al dat het ook als je dieren in nl helpt een druppel op de groeiende plaat is ;) heb nu 38 kittens in huis gehad waarvan er 4 nu op dit moment bij mij zitten. In die 2 jaar dat al die kittens hier in de opvang hebben gezeten zijn er waarschijnlijk 100x meer kittens in sloten en vuilnisbakken beland, als slangevoer geeindigt of die zetten nu zelf weer kittens op de wereld omdat de eigenaar de kitten wel leuk vind maar niet de kosten ;) . Vandaar dat ik zei dat het een druppel op de gloeiende plaat is, maar elke druppel is er 1. En wie weet zijn de wondere de wereld nog niet uit en zien de mensen ooit het licht, al lijkt me dat meer een verhaal voor in een sprookjesboek ;)
kitten11
Huiskat
Huiskat

Bericht door kitten11 »

Laten we onze dromen houden en hopen dat ooit alles beter wordt voor alle dieren in de hele wereld die het slecht hebben
Plaats reactie