Ik heb dus ook zo'n kat die mij als moeder ziet

Toen ze bij mij kwam probeerde ze bij mijn oudere kater te drinken, maar die wilde er niets van hebben. Wel trok ze erg naar hem toen. Tegen hem aanleunen (letterlijk) tijdens het lopen, maar deze oudere kat is erg ziek geworden en inmiddesl overleden.
Entertje is ook altijd erg aanhankelijk bij mij geweest inclusief heel diep in mijn nek kruipen en echt zo dicht mogelijk bij mij zijn en sabbelen bij mij. Dit doet ze bij niemand anders zo.
Toen ik op internet las dat je dit soort gedrag moest afleren heb ik dat geprobeerd, maar het is me nooit goed gelukt.
Sinds de oudere kat is overleden is het bij mij kruipen weer een stuk erger geworden. ze hangt heel erg aan me. Als ik naar de wc ga, moet ik de deur open laten staan zodat ze erbij kan anders gaat ze erg klagen. En het bij me kruipen en sabbelen gebeurt ook steeds meer. (ze is nu 2 jaar)
We hebben nu besloten om er 2 kittens bij te nemen en ik hoop dat die kittens haar ook een beetje opnemen en dat het gedrag zich allemaal wat neutraliseert, maargoed het blijven katten, dus we zien wel wat er allemaal gata gebeuren

Jij veel plezier met mini-Joost in ieder geval!