blaasgruis

Forum voor alle vragen m.b.t. nierziekten (nierfalen/nierinsufficientie)
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: blaasgruis

Bericht door mittenslief »

ach!!!! wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws de tranen biggelen hier ook en wat een verschrikkelijke DA dat mag toch niet gebeuren zeg, heb je nog een rekening moeten betalen? Wat zal je kwaad zijn, ik weet dat je nu verschrikkelijk verdrietig bent maar ik zal het toch niet pikken van die DA er moet toch ergens iets fout zijn gegaan. Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke dagen/tijd maar je hebt het beste voor je Luckie gedaan net als ik in die tijd toen met Ollie, ik was er al bang voor met die niertjes als het met de blaas al niet goed zit is er vaak ook iets met de nieren aan de hand volgens mij
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Ans1966
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 apr 2012 16:39

Re: blaasgruis

Bericht door Ans1966 »

Dank je mittenslief voor je medeleven en nee had inderdaad niet mogen gebeuren en ik verwijt de da ook nalatigheid maar ben ook boos op de da want als hun eerder de bloedprik hadden gedaan hadden we ook meer duidelijkheid en hadden ook niet zo vaak op en neer hoeven rijden want voor luckie ook veel stress veroorzaakt heeft en hadden we op een normale manier afscheid kunnen nemen en niet zo zoals het gisteravond ging je kreeg slecht nieuws en pats boem gelijk inslapen we hadden niet veel tijd om normaal afscheid te nemen ja een half uurtje ongeveer das ook niet lang.Het doet me pijn zoals hij erbij lag als een dweil hartverscheurend en nergens meer bewust van ook niet dat wij er waren dat doet me echt veel pijn en wat hij allemaal niet doorgemaakt heeft die 2 dagen dat hij bij de da was ik word gewoon emotioneel van als ik daar aan denk,het is gewoon niet eerlijk nog zo jong.
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: blaasgruis

Bericht door Chiquita98 »

Och wat een vreselijk nieuws. Ik zou de rekening niet betalen. Ze hebben maar wat aangemodderd met een doodzieke kat. Wat sneu voor lucky. Ik wens je heel veel sterkte toe
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: blaasgruis

Bericht door mittenslief »

ja het is heel erg als je geen afscheid kan nemen ik bracht ollie dinsdagmorgen naar de kliniek en elke dag belde ik hoe het ging ik mocht niet eens op bezoek komen (zal te stressvol zijn omdat hij dan denk dat hij mee mag) maar dat laat ik me niet nog een keer gebeuren, op vrijdagmorgen kreeg ik het telefoontje dat hij net overleden was nou dan zakt ook de grond onder je voeten vandaan ollie was pas 16 maanden.Nogmaals veel sterkte
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Ans1966
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 apr 2012 16:39

Re: blaasgruis

Bericht door Ans1966 »

das nog jong 16 maanden en wat erg voor je dat je geen afscheid hebt kunnen nemen en nee dat laat je nog niet gebeuren wat erg zeg nogmaals jij ook veel sterkte.Nee Chiquita98 die rekening betalen wij niet vanavond zijn we van plan om naar de da te gaan en willen even onze mening zeggen en waarom ze het niet eerder zagen niet dat het nog wat uitmaakt maar wil toch even mijn verhaal kwijt dat snap jullie wel want dit laat ik niet over mijn kant gaan.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: blaasgruis

Bericht door Adriana »

wat een verschrikkelijk verdrietige afloop en naast je verdriet ook nog veel vragen en waarsch gewoon boos.. bàh.. zo'n operatie en dan niet eens bloedonderzoek doen. en wat raar zulk nierfalen bij een zo jong dier.
en dat je dan een twee da nodig hebt om erachter te komen dat het helemaal verkeer zit..
en ook nog een blaasoperatie zonder stenen.. dus onnodig..
nee, blaasgruis en nierfalen hebben niet zo veel met elkaar te maken.. tenzij het nierfalen wordt veroorzaakt door nierstenen maar dat is niet te achterhalen..
nee, verschrikkelijk om afscheid te moeten nemen van je lieverd.. heel veel sterkte..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Ans1966
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 apr 2012 16:39

Re: blaasgruis

Bericht door Ans1966 »

Dank je Adriana voor je medeleven ja ik heb inderdaad veel vragen maar ik krijg daar toch geen antwoord op en ook boos want het had niet hoeven gebeuren en het mooie is toen we gisteren even verhaal gingen halen bij de da hadden ze het lef om nog te zeggen dat ze inderdaad die bloedprik hadden moeten doen ja zijn wel een tikkie laat mee hadden ze wel eerder kunnen bedenken terwijl wij al zo vaak aandrong op die bloedprik had misschien niet veel meer uitgemaakt maar dan had Luckie niet hoeven lijden en die gedachte daaraan doet me heel veel pijn en verdriet mijn kleine manneke en ze hadden ook nog het lef om tegen ons te zeggen waarom we niet terug waren gekomen toen het slecht ging met Luckie ja hallo we waren al zo vaak terug gegaan dus ze kunnen ons niet verwijten maar wij hun wel ze hebben gewoon een zieke kat naar huis laten gaan en dat neem ik ze zeer kwalijk en we komen daar niet meer dat snap je wel.
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: blaasgruis

Bericht door Robijn »

Tjonge jonge, wat lopen er toch veel prutsdierenartsen rond zeg!
Ik wens je heeeeeel veel sterkte de komende tijd toe, Ans!!
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Ans1966
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 apr 2012 16:39

Re: blaasgruis

Bericht door Ans1966 »

Dank je Mariska

Ik snap trouwens niet waarom ze in hemelsnaam dierenarts zijn geworden dat word je toch om dieren te helpen oke ik snap wel zijn ook gewoon mensen maar toch daar leer je toch voor,ik ben zelf een leek op dat gebied maar ik zag nog dat het niet goed was maar goed ik kan er helaas niets meer aan veranderen krijg ik Luckie toch niet mee terug,ik kan nu alleen maar hem blijven gedenken en het verdriet verwerken en proberen het een plekkie te geven is niet gemakkelijk maar er lopen er nog 4 lieverdjes rond daar moet ik ook voor zorgen.Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties en jullie steun en ik wens ook iedereen veel sterkte toe die hetzelfde doormaken.
Plaats reactie