Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.
Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.
Je moet hem zelf bij Amivedi als vermist opgeven.
Groetjes Inge en Pebbles 2010 Sunna 2011 Dirk 2024
*Puk 2006-2020 3-6
Simba 1995-2011 9-6 - Sjimmie 1990-2011 1-12 - Rooie Rover 2007?-2012 22-3*
*Puk 2006-2020 3-6
Simba 1995-2011 9-6 - Sjimmie 1990-2011 1-12 - Rooie Rover 2007?-2012 22-3*
Dat Zal ik nu gelijk doen.Je moet hem zelf bij Amivedi als vermist opgeven.
Succes. Moeilijk hoor als hij al zo'n tijd weg is.
- NadineDilara
- Huiskat
Het lijkt mij ook heel moeilijk.. heel veel succes, en ik hoop dat je hem snel terug vind. Ik kan er niet aan denken om mijn Dawnie kwijt te zijn.. en trouwens, ik ben ook turks haha, of nouja, voor de helft dan. Heel veel succes!
Groetjes Nadine en een kopje van Dawn en Jiraiya
Haha, allemaal dank u wel voor het helpen, inderdaad, lange tijd mijn kat niet gezien 
Me ma zegt dat ze wel een kitten voor mij zou willen halen
Waar ik klein beetje twijfel, als ik aan deze kitten aanleer, en als deze ook ons verlaat, dan ben ik ook gelijk een wrak.

Me ma zegt dat ze wel een kitten voor mij zou willen halen
Waar ik klein beetje twijfel, als ik aan deze kitten aanleer, en als deze ook ons verlaat, dan ben ik ook gelijk een wrak.
- achtpuntzes
- Jaguar
je kunt verschillende keuzes maken, wil je weglopen willen voorkomen, Alperen:
- in ieder geval laten chippen
- de kat laten helpen, niet geholpen katers gaan op zoek naar poejes en kunnen dan verdwalen, en poesje gaan dan weer zoeken naar katers. ik weet dat er over casteratie voor huisdieren in de turkse cultuur anders wordt gedacht, maar het helpt echt je kat dichter bij huis te houden.
- ik ken inmiddels behoorlijk veel katteneigenaren die hun kat (katten) niet naar buiten laten omdat ze bang zijn dat ze iets ergs overkomt. zeker als je aan een drukke straat woont. daar zou je eventueel ook voor kunnen kiezen.
- de kat laten helpen, niet geholpen katers gaan op zoek naar poejes en kunnen dan verdwalen, en poesje gaan dan weer zoeken naar katers. ik weet dat er over casteratie voor huisdieren in de turkse cultuur anders wordt gedacht, maar het helpt echt je kat dichter bij huis te houden.
- ik ken inmiddels behoorlijk veel katteneigenaren die hun kat (katten) niet naar buiten laten omdat ze bang zijn dat ze iets ergs overkomt. zeker als je aan een drukke straat woont. daar zou je eventueel ook voor kunnen kiezen.
een jonge volwassen kat is ook hardstikke leuk hoor. een kitten is best wel duur: inentingen, castratie en speciaal voer.
er zit in het asiel in Schiedam vast wel een kanjer, die gecastreerd is en die het heerlijk vindt om thuis te blijven! vraag maar eens bij de medewerkers van het asiel.. zij kennen hun dieren en kunnen goed met je meedenken!
er zit in het asiel in Schiedam vast wel een kanjer, die gecastreerd is en die het heerlijk vindt om thuis te blijven! vraag maar eens bij de medewerkers van het asiel.. zij kennen hun dieren en kunnen goed met je meedenken!
- achtpuntzes
- Jaguar
dat vind ik ook een goeie tip 
er zijn ook echte binnenkatten, die het buiten maar niks vinden. in het asiel weten ze wel welke dat zijn....

er zijn ook echte binnenkatten, die het buiten maar niks vinden. in het asiel weten ze wel welke dat zijn....
Ik heb geen probleem met castreren van mijn kater, maar ik wist niet dat ze dan niet zouden gaan paren, Tenminste, zo heb ik het begrepen:)achtpuntzes schreef:je kunt verschillende keuzes maken, wil je weglopen willen voorkomen, Alperen:
Iemand nog mijn kater gezien?
ook al is het een vermoeden.
ook al is het een vermoeden.
- Chiquita98
- Tijger
Hier gaat echt niemand jou kater zien hoor. Ik woon niet eens in de buurt.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
Hoezo? Er zijn heus wel een paar mensen die in schiedam wonen.Hier gaat echt niemand jou kater zien hoor. Ik woon niet eens in de buurt.
- BillyJean
- Jaguar
- Contacteer:
wie woont er in schiedam??
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *
Hier vind je ons fotoalbum
* BillyJean * * Bowie *
Hier vind je ons fotoalbum
ik weet van een paar (niet meer zo actieve) forumleden dat ze in Schiedam of daar in de buurt wonen maar na drie maanden een zoekactie opzetten voor een weggelopen ongecastreerde niet gechipte kater lijkt me weinig zinvol. intussen ook niet aangemeld bij Amivedi dus officieel al vrij lang 'niet vermist'..
en wie zou er de moeite willen nemen om te gaan zoeken en waar? hij kan kilometers ver zijn gaan zwerven, onder een auto zijn geraakt of opgesloten of nog anders..
en hij kan een liefdevol baasje gevonden hebben dat zich over hem heeft ontfermd en hem een warm mandje heeft gegeven met de nodige verzorging/behandling..
je zult het denk ik nooit te weten komen.
dat is allemaal niet zo vrolijk maar ik kan hem in ieder geval niet tevoorschijn toveren, hoe graag ik dat ook zou willen (zou voor veel andere gevallen ook wel handig zijn...)
ga eens in het Schiedamse asiel kijken of er een klik is met een rustige lieverd...
en vergeten zul je hem nooit maar je kunt ook niet blijven denken dat je hem wel weer terugkrijgt, denk ik..
en wie zou er de moeite willen nemen om te gaan zoeken en waar? hij kan kilometers ver zijn gaan zwerven, onder een auto zijn geraakt of opgesloten of nog anders..
en hij kan een liefdevol baasje gevonden hebben dat zich over hem heeft ontfermd en hem een warm mandje heeft gegeven met de nodige verzorging/behandling..
je zult het denk ik nooit te weten komen.
dat is allemaal niet zo vrolijk maar ik kan hem in ieder geval niet tevoorschijn toveren, hoe graag ik dat ook zou willen (zou voor veel andere gevallen ook wel handig zijn...)
ga eens in het Schiedamse asiel kijken of er een klik is met een rustige lieverd...
en vergeten zul je hem nooit maar je kunt ook niet blijven denken dat je hem wel weer terugkrijgt, denk ik..
- Chiquita98
- Tijger
Dat bedoelde ik ook. Het is te lang geleden en die paar schiedammers die gaan hem echt niet meer zien. Hoe hard dat ook klinkt hoor, maar denk dat je teveel verwacht hier op het forum.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier