Zilveren bolletje op oor en gezichtje

Voor vachtproblemen zoals kaalheid, schilfering, etc. en huidaandoeningen zoals allergische reacties, al dan niet samenhangend met ziektes, voeding of medicijnen.
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Zilveren bolletje op oor en gezichtje

Bericht door pearlsofpassion »

Die kater die ik indertijd eens gevonden had onder de abcessen, is ook daar terechtgekomen.
Hij moest wel een weekje in carantaine (ale, niet helemaal, want hij kon de anderen wel zien, maar er niet bij) omdat zijn wonden verzorgt moesten worden en omdat hij ontzettend blies naar de andere katten. Hoe zou je zelf zijn, als je net maandenlang aangevallen geweest bent tot je anus open ligt en je niet meer kan lopen... :evil:
Ze moest er geen geld voor hebben en heeft hem mooi verzorgd. Ze liep ons zelfs op te complementeren dat we ermee naar de DA waren geweest ookal was het onze kat niet. Dat we dat zomaar doen (en zij dan? vroeg ik me af :grin: )
We zijn een weekje later nog eens gaan kijken en toen liep hij al bij de andere katten zonder angst of grommen. Mepte zelfs een speels naar eentje. :-)
Er liep toen een klein rood poesje dat ik zo had willen meenemen... Zo'n schatje!! Stijn vind naar het asiel gaan heeeeel gevaarlijk. :lol:

Er zijn een paar zaken die beter kunnen daar, maar al bij al is het zeker geen slechte plek om als poes of kater terecht te komen. ;-)
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Plaats reactie