Nou, hier was ik weer. Ik was bij de assistente geweest en die zei dat ik vanmiddag het geld op kon halen.Nog geen uur later belt de dierenarts, dat ik ABSOLUUT geen Imaverol mag gebruiken bij katten. Dus ik beargumenteerd dat veel dierenartsen het wel doen. Toen zei hij opeens dat het wel mocht. Dus ik gaf aan mijn geld terug te willen, dat ik het product niet wilde. Toen zei hij tegen mij, ik moet het eerst opsturen, en dan volgende week hoor je of de leverancier het goedkeurd en of je je geld terugkrijgt. dus ik de andere DA opgebeld, die zei; dat is onzin, ze betalen gewoon een maandfactuur, en het product kan gewoon naar de groothandel. Ik de DA weer opgebeld met dit verhaal, zegt hij: Ik ga hierover niet met jou in discussie. Zeg dan gewoon dat het te duur is om voor 4 katten te kopen. Hoezo onbeschoft, de andere dierenarts heeft het afgeraden omdat onze kitten al redelijk zwakke weerstand heeft. Toen zei hij: Nou ik wil de Itrafungol wel omruilen voor de Imaverol. DUs ik zei; ik heb al Imaverol, toen zei hij opeens weer, ja dat is heel slecht voor katten. Maargoed, als ik de itrafungol kan ruilen tegen Imaverol, dan kan hij dat Itrafungol toch ook in zijn praktijk laten, het is vrij lang houdbaar. Nu hoor ik morgen of ik mijn geld terugkrijg.

Wat een schoft zeg!