Poesjes voor het eerst naar buiten

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gebruikersavatar
Zuri
Poema
Poema
Berichten: 337
Lid geworden op: 24 jun 2010 19:01
Locatie: Leiden

Re: Katjes naar buiten?

Bericht door Zuri »

Ook ik zou willen pleiten voor een kat-veilige oplossing. Maak een ren in een tuin of op een balkon of neem ze aan een riempje mee naar buiten. Dat is een stuk veiliger dan 'zo de straat op'. En net zo leuk! Ik heb alleen een balkon en heb deze omgetoverd tot kattenren. Als je in mijn laatste foto's in mijn album kijkt kun je zien dat dat ook heerlijk voor ze is! En ja; ook ik kan er lekker zitten. ;-)

En dan over hoe lang je moet wachten na de sterilisatie; ik zou kijken naar de wondjes. Als de wondjes dicht zijn is er geen infectiegevaar meer.
groetjes Sandra

Kopjes van Heilige Birmaan katers Zuri en Noah en 'buiten-gewone' lapjespoes Roos

Neem eens een kijkje in mijn fotoalbum :-)
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Katjes naar buiten?

Bericht door pearlsofpassion »

Op 9 maand is een kitten toch bijna even groot als een volwassen kat? Kwestie van over het hoofd zien door automobilisten.
En verder remmen niet alle mensen voor katten. Daar bovenop kunnen katten er wat van om zo voor een auto te schieten of midden in straat te zitten en dan plots weg te schieten, zodat je hem zelfs met de beste wil van de wereld niet kan ontwijken.

Toen mijn eerste poes overreden werd door een bus, was ik ook heel kwaad op de bus en de chauffeur. Maar is dat eigenlijk wel eerlijk?
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
miriam1987
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 apr 2011 11:36

Re: Poesjes voor het eerst naar buiten

Bericht door miriam1987 »

De katjes worden in juli 1 jaar:-)
Ja, de buren weten er van,zij hebben ook katten die buiten komen..
Dan wacht ik er toch nog even mee..
Plaats reactie