Ik zou niet een te bazig type nemen Natasja, want kittens worden groot en dan heb heb je meer kans op strubbelingen. Je moet een beetje laconiek type hebben.
Allebei succes met jullie speurtocht! Ik weet zeker dat jullie een goeie match gaan vinden

Super idee op dit te vragen. Bij het dierenasiel in Maastricht maken ze ook filmpjes van katten die er al wat langer zitten btw. Pjotr was weliswaar volwassen toen we hem uit het asiel haalden, maar hij was ook ontzettend schuw. Nu is dat helemaal bijgetrokken. Hij blijkt een enorme knuffelkont en komt ook als er bezoek is een kijkje nemen. Vermoed dat het van kat tot kat verschilt. Ga op je intuïtie af en maak dan je keuze. Doe wat goed voelt voor jou en Dexter.Cari schreef: Als je twijfelt over Vlekkie, vraag eens aan de opvangmama of ze misschien foto's of filmpjes heeft, waarop Vlekkie zichzelf is en met de andere kat speelt. Ik maakte ook altijd veel foto's en filmpjes om aan mensen te laten zien - je krijgt dan toch een duidelijker beeld. Je kan tenslotte wel zoveel vertellen.
Bella is júist een supergoede match met Bo inderdaadLovecat schreef:Maar is Bella omdat ze pittig is geen goede match met Bo? Bo was toch op het begin de dondersteen en knuffelkont, en Bella namen jullie mee omdat ze wat angstig was en dat was juist een goede match? En nu is het al heel erg veranderd, toch?