Speelgoed met een uitdaging

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
Spookysil
Poema
Poema
Berichten: 239
Lid geworden op: 22 sep 2010 02:17
Locatie: Genemuiden

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door Spookysil »

Hahaha :lol: een kat in een aquarium, een waterkat :-P. Sterk diertje :shock:
Groetjes van Silvia een nieuwsgierig snufje van Charlie en een nieuwsgierig kefje van Lucy.

Gizmo 09 01 10 Nanny 29 12 10 Spooky 21 03 12
Gebruikersavatar
Lovecat
Jaguar
Jaguar
Berichten: 766
Lid geworden op: 27 aug 2010 11:47

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door Lovecat »

Ik vroeg me af, aangezien hier heel veel mensen de cat-it-senses-rail hebben, of bij jullie ook de blauwe delen eraf worden gehaald?
Ik heb hem net een half uurtje in huis en Mosa en Dexter hadden binnen 5 minuten de bal te pakken, gewoon even die blauwe stukken eraf trekken :lol:
Ik zit er aan te denken de blauwe stukken met secondelijm vast te klikken in het witte gedeelte, zodat het niet meer los kan (natuurlijk laat ik het goed uitharden en zorg ik dat de lijm alleen IN het gaatje komt zodat de twee er niet aan kunnen happen.

Ik heb hier ook een andere rail van zwaar hout, daar hebben ze het balletje nog altijd niet uitgehaald, maar is wel saaier...
Gebruikersavatar
Spookysil
Poema
Poema
Berichten: 239
Lid geworden op: 22 sep 2010 02:17
Locatie: Genemuiden

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door Spookysil »

:lol: ja hier liggen ze er ook regematig af, ik druk ze heel goed aan hoor, maar die slimmmerd heeft door hoe het moet, en sindsdien issie onstopbaar :lol:
Groetjes van Silvia een nieuwsgierig snufje van Charlie en een nieuwsgierig kefje van Lucy.

Gizmo 09 01 10 Nanny 29 12 10 Spooky 21 03 12
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door Catfish »

Ik las dat enkelen hier ook een dragonfly hebben.

[youtube][/youtube]

Geweldig speelgoed, ik heb er al een hele tijd eentje. Ze blijven jagen,en worden er lekker moe van. Handig als je wilt slapen... ;-)
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Gebruikersavatar
Lovecat
Jaguar
Jaguar
Berichten: 766
Lid geworden op: 27 aug 2010 11:47

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door Lovecat »

:evil: senses-rail is een nachtmerrie!

Als ik de blauwe delen 'op slot' zet, dan gaat de bal er niet meer soepel doorheen, blijft op 2 plekken steken, doe ik ze niet op slot, dan zijn de blauwe delen er zo af!

Net overal gezocht naar een bonnetje, heb ik niet, geven ze nooit mee daar, moet ik eigenlijk om vragen, maar had haast, dus nu heb ik een niet werkende rail die ik niet meer kan ruilen, hallelujah :-|
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door Catfish »

Goed, die koop ik dus niet..........
Was ik wel van plan, maar jij bent de zoveelste van wie ik dit lees.
Balen dat je de bon kwijt bent!
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Gebruikersavatar
Spookysil
Poema
Poema
Berichten: 239
Lid geworden op: 22 sep 2010 02:17
Locatie: Genemuiden

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door Spookysil »

:lol: handig als je wilt slapen?! DIE MOET IK HEBBEN!!! :lol: :lol: :lol:

Vervelend Natasja, hier heb ik er geen last van als ik ze op slot zet, maar meneer hier heeft ze snel weer los :-P

Als je de blauwe delen nu eens in een andere volgorde zet? werkt dat?
Groetjes van Silvia een nieuwsgierig snufje van Charlie en een nieuwsgierig kefje van Lucy.

Gizmo 09 01 10 Nanny 29 12 10 Spooky 21 03 12
Gebruikersavatar
Lovecat
Jaguar
Jaguar
Berichten: 766
Lid geworden op: 27 aug 2010 11:47

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door Lovecat »

Lees nu ook dat er meer mensen dit hebben, voordat ik hem aanschaf las ik alleen goede recensies, maar als je zoekt op bal blijft steken; dan komt de aap uit de mouw (of de bal uit de rail, whatever)

Heb de blauwe delen in elke mogelijke volgorde erop gezet, ondertussen zijn al m'n nagels afgebroken en heb ik de neiging het ding in elkaar te timmeren (ik heb een kort lontje) dus ik laat het dan maar aan de tijgers over om hem te molestreren :P
Gebruikersavatar
MarjanR
Tijger
Tijger
Berichten: 2101
Lid geworden op: 03 aug 2010 10:57
Locatie: Zaandam

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door MarjanR »

Och arme Natasja, je hebt het echt effe niet mee he.

Ik heb ook die rail.
En ja, op twee delen blijft de bal wel eens hangen.
Maar Saar steekt haar pootje dan tussen een van de gaten door en mept die bal gewoon weer in beweging.
Ik heb die blauwe dingen eventjes flink uitelkaar getrokken aan de boven kant. Want dat is de rede waardoor de bal blijft hangen.
Misschien kun jij dat ook doen?
Of er iets tussen zetten voor een paar uur zodat het wat wijder komt te staan?
En het loskomen van de blauwe kapjes... dat had Bibi ook 1x voor elkaar.
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)

In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
Gebruikersavatar
Lovecat
Jaguar
Jaguar
Berichten: 766
Lid geworden op: 27 aug 2010 11:47

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door Lovecat »

Och arme Natasja, je hebt het echt effe niet mee he.
Nee, het wil allemaal niet echt :icon_shifty:
Ik heb nu ook flink aan alle delen gerukt en gesjord, maar ga er inderdaad iets tussen steken om te vervormen, goed idee (doe ik ook vaak met schoenen die aan 1 kant pijn doen)!

Achja, het houdt een mens van de straat he :lol:
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door Adriana »

ja, er is een hele serie, die niet past.
ik heb er ook over geklaagd en kon de mijne gelukkig nog inleveren en het antwoord was: bestaat niet, kan niet, klopt niet.
maar ik ben niet gek dacht ik en als k mijn geld nu maar terug krijg vind ik het wel prima en zwam verder maar een eind in de ruimte...

een oplossing kan zijn om met een compleet onderdeel naar een beetje goed gesorteerde speelgoedwinkel te gaan. daar hebben ze allerlei soorten en maten ballen en vooral wat zwaardere stuiterballen gaan erg goed in de speelrail.
en stuiterballen zijn er in verschillende maten en dan is het een kwestie van even passen en het hoeft ook niet naadloos te passen want een kleinere stuiterbal doet het in de rail erg goed en zelfs beter dan de originele bal...!

dus speelrail intussen nog niet weggegooid hoop ik... (is plastic dus moet in de plastic container om het miljeu te redden..!)

p.s. stella, prachtig filmpje van twee grijstijgers met een dragonfly, zo gaat het hier ook!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door Catfish »

p.s. stella, prachtig filmpje van twee grijstijgers met een dragonfly, zo gaat het hier ook!
dacht wel dat je dat leuk zou vinden, moest ook aan jouw jongens denken toen ik het filmpje vond. ;-)
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Gebruikersavatar
MarjanR
Tijger
Tijger
Berichten: 2101
Lid geworden op: 03 aug 2010 10:57
Locatie: Zaandam

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door MarjanR »

Nou ik moet ook eerlijk zeggen dat ik een beetje van de rel was teon ik je filmpje zag, Stella :D
Ik dacht; huh, wat doen die grijstijgers van Adriana in Stella's huis :lol:
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)

In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door Cari »

Geweldig die dragonfly! Is ie van zooplus - kan hem niet vinden :oops: .
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door Adriana »

nee, dragonfly komt uit Amerika en is hier anders dan geimporteerd, niet te krijgen.
het dichtste in de buurt komt de catdancer van Zooplus en per 3 stuks niet eens zo duur.
ik doe aan het uiteinde van de catdancer (ook Amerikaans trouwens) wat veertjes en bevestig hem aan een bamboestokje. en ik heb er eentje gewoon op de grond liggen en dat zwiept met beide uiteindes en Maks kan daar rustig een uurtje zoet mee zijn. hij kluift op de kartonnen rolletjes en die zijn vrij stevig.
de dragonfly is spectaculair maar laten ze hem niet echt te pakken krijgen: vooral het achterlijf van de libelle is hier favoriet voor tussen de kaken maar kwetsbaar. en zoals Dinie ook al aangaf: opbergen en niet laten slingeren want hij wordt gemold, ja ook door de grijstijgers!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie