Leverproblemen?

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Michel z
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 sep 2010 01:10

Re: Leverproblemen?

Bericht door Michel z »

Ik kom hier even om het treurige nieuws te vertellen dat wij Speedy afgelopen Dinsdag hebben moeten laten inslapen......
Ik mis hem zo vreselijk erg, en zelfs als ik dit schrijf moet ik al weer janken.....Het was zo'n lieverd en 17 jaar lief en leed mee gedeeld......
Wij hebben de keuze gemaakt om Speedy hier thuis te laten inslapen.
Waar ik blij mee was is dat toen de da binnenkwam Speedy zijn kopje omhoog deed en zelfs even ging snuffelen, de da zei dat ze aan zijn blik en oogopslag kon zien dat Speedy geen pijn heeft gehad de afgelopen 2 maanden.....
Ik kan nu even niet verder.....ik zal morgen verder vertellen....Maar mijn God, dit was de zwaarste beslissing die ik ooit heb moeten nemen en wat doet het verlies zeer.....
Gebruikersavatar
MarjanR
Tijger
Tijger
Berichten: 2101
Lid geworden op: 03 aug 2010 10:57
Locatie: Zaandam

Re: Leverproblemen?

Bericht door MarjanR »

Och jeetje, wat enorm vervelend.
Ik voel met je mee, zo je schrijft voel ik het ook weer terug :(

Neem je tijd.
Verdriet om je lieverd die 17 jaar bij je was is terecht en je moet het wel verwerken hoor.

Sterkte.
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)

In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Leverproblemen?

Bericht door Cari »

Heel veel sterkte Michel! Velen hier weten wat je doormaakt en we leven allemaal met je mee. Heel lief van je dat je hem thuis hebt laten inslapen, dat is het laatste wat je voor hem kon doen.
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Plaats reactie