Gevecht, snel hulp nodig

Voor vachtproblemen zoals kaalheid, schilfering, etc. en huidaandoeningen zoals allergische reacties, al dan niet samenhangend met ziektes, voeding of medicijnen.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Gevecht, snel hulp nodig

Bericht door Adriana »

nou, ik zou het nog een beetje anders zeggen, want anders voelt ze zich missch aangevallen..
zou haar zeggen dat je het niet langer kon aanzien, sorry/sorry en dat je pilletjes hebt gevraagd en gekregen en dat die inmiddels ook helpen en of zij hierin wil bijdragen.
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Gevecht, snel hulp nodig

Bericht door Kattenbella »

Goeie tip van Adriana, Je krijgt anders misschien toch bonje.

Super dat je dit hebt gedaan!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
kim_86
Huiskat
Huiskat
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 apr 2010 09:40
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Gevecht, snel hulp nodig

Bericht door kim_86 »

Vrijdag kwam ik thuis, toen zei mijn huurbazin uit haarzelf:"Als het over een week niet over is, ga ik naar de dierenarts."

Toen heb ik haar gezegd dat dat goed is, maar dat hij geen anti biotica meer nodig heeft, omdat ik hem dat al geef. Die vieze korst is er nu af en de wond is nu open. Nog een dagje of twee en de wond is dicht en zal helen. Gelukkig een happy end en nu maar hopen dat hij niet weer in gevecht raakt..
Tijger, 14 jaar
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Gevecht, snel hulp nodig

Bericht door Adriana »

:eclap: geweldig en hardstikke goed van je om zo om een dier van een ander te zorgen!
je moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als je geen medicijnen had gehaald, enne, betaalt ze nu een beetje mee?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Dafpoetser
Jaguar
Jaguar
Berichten: 722
Lid geworden op: 13 apr 2010 17:26
Locatie: Leidschendam

Re: Gevecht, snel hulp nodig

Bericht door Dafpoetser »

ik heb er maar één woord voor Kim:

HULDE!

:eclap:

(en voor de eigenares heb ik ook één woord: SCHANDE! :evil: )
If you want the best seat in the house, you first have to remove the cat...
Plaats reactie