Kledingborstel

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: katten haren verwijderen van kleding ed.

Bericht door pearlsofpassion »

Ik heb ook zo'n borstel, maar een kledingroller werkt naar mijn ervaring toch beter...
Verder weet ik niet wat je eraan kan doen als je katten kopjes geven.
Ik gebruik op bed en op de bank wel fleecedekens omdat die de haren goed vasthouden.
En verder regelmatig borstelen, in de rui dagelijks... Dat helpt ook heel veel...
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5565
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kledingborstel

Bericht door Anne »

Ik heb zo'n ding voor aan de stofzuiger waar ik alle kleden e.d. mee afzuig. Ideaal.
Voor de kleertjes een plakroller en een stuk tape bij de hand als ik was opvouw wat niet in de droger is geweest.
De droger is echt ideaal voor alle haartjes maar zonde om te gebruiken als het buiten mooi aan de lijn kan drogen.
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Kledingborstel

Bericht door Ilone »

Mijn personeel heeft altijd kleefrollers.
Ikzelf ben rood met wit, en heb van die lekkere fijne, lange haren ;) Ze noemen me niet voor niets Pluis :lol: Mn zus is ook rood, alleen die heeft korte stugge haren, zelfs die schijnt ze met de kleefrollers weg te krijgen! Broer Speedy is zwart, dus daarmee heeft vrouwtje geluk ;)

Ik, Pluisje, adviseer een kleefroller bij de voordeur, en direct na het rollen naar buiten vluchten! Want wij katten laten als het lukt niemand onbehaard naar buiten gaan :-P
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
MarjanR
Tijger
Tijger
Berichten: 2101
Lid geworden op: 03 aug 2010 10:57
Locatie: Zaandam

Re: Kledingborstel

Bericht door MarjanR »

Hallo. Moos hier.
Ik heb een lekkere iets golvend ondervachtje met heel fijn haar. En ik vind het echt rete fijn wanneer het vrouwtje d'r werkkleding aan heeft... dan schurk ik me er lekker langs. Dan gaat er altijd een stukje van mij met haar mee. Vind ik leuk, vrouwtje minder :roll:
Ze heeft dan inderdaad, net als Ilone, een roller vlak bij de voordeur.
Oh en ook nog een mini in d'r tas voor de vergeten haartjes.
Gaat prima vindt met die simpele papieren rollers (die van de H&M vindt zij het beste), ik pak d'r gewoon weer als ze thuis komt. Zal d'r leren! 8-)
Krijgt ze wel eens hangoren van... maar ja, ze houdt toch van me :-P
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)

In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
speedy13
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 apr 2011 14:57
Locatie: purmerend

Re: Kledingborstel

Bericht door speedy13 »

Nu beste kattenvrienjes ik heb alle rollers geprobeerd,en kom nu met het grove materiaal,nl sterke ducktape,dit werkt beter maar,ik ben gewoon benieuwd of er geen apperaatje voor bestaat,kost een hoop tijd,hoor het graag of een andere oplossing,en nogmaals nee niet de katten scheren cq.verfen.gr Speedy en consorten.
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Kledingborstel

Bericht door Ilone »

Hm...kleding hermetisch afsluiten en buiten aankleden? :-P
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Plaats reactie