Wat leuk dat je er toch nog een pukkie bij mag nemen!
Nog even over het dierenasiel in Utrecht; ik vind ze daar heel prettig.
Dat is vlak bij mijn huis (kom je koffie drinken als je daarheen gaat?

) Ik ben daar met een vriendin geweest om heel vrijblijvend te kijken of er een kat bij zat voor haar. Ik vond de vrouw die ons rondleidde vriendelijk en geduldig. De kattenverblijven zagen er goed verzorgd en netjes uit. De katten leken er allemaal best goed op hun plek! Toen een kat ging poepen zat ze meteen vol overgave te kijken of zijn ontlasting goed was, hihi, dus op de gezondheid werd goed gelet!
Je kan er gewoon gaan kijken, en het eerlijk zeggen als je niet van plan bent er meteen eentje mee te nemen. Maar als je dat wel wil, kan het ook, alleen vragen ze je wel het hemd van het lijf

Maar ze kende alle katten die er zaten erg goed, dus als jij een maatje zoekt met bepaalde eigenschappen, kan ze je er zeker zo eentje aanwijzen die aan zo'n omschrijving voldoet.
Let wel, na de zaterdag of eind zaterdag zijn de meeste tamme kittens volgens haar wel vaak weg. De schuwere kittens zijn er dan nog - maar dit is meestal, ook al komen ze uit een gastgezin, ietsjes meer vreemde-mensen-schuw. Vaak vinden ze andere katten juist wél leuk. Dat kunnen ze je daar dan wel vertellen, normaal gezien. En dan leert Erwin ze verder wel dat jullie óók leuk zijn
p.s. Jaaaa Zlatan! De stakker! Die zit er al zoooooo lang

Verdient een huisje.