Aan neus ruiken?

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gebruikersavatar
Claudia007
Poema
Poema
Berichten: 232
Lid geworden op: 26 sep 2009 00:56
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Aan neus ruiken?

Bericht door Claudia007 »

Sting doet het ook.
Eerst haar neus tegen mijn neus dan haar neus op me mond en als ik dan niet wakker word gaat ze met haar poot over mijn wang aaien.
En helaas doet ze dat om 1 uur in de nacht en om 3 uur in de nacht en om 5 uur als de wekker gaat doet ze het anders omdat ik dan wakker word. Ze doet dan twee poten in mijn nek en gaat dan met haar kopje in mijn nek liggen.
Groetjes Claudia,Scorpion Sting en Lamborghini Gallardo
Gebruikersavatar
Pamvd
Lynx
Lynx
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:57

Re: Aan neus ruiken?

Bericht door Pamvd »

Behalve het tijdstip wél heel erg lief.................. ;-)
Ik heb hier een lieve roodwitte kater (Pluis) die dat ook doet :verliefd:
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
Gebruikersavatar
Sannie_xx
Panter
Panter
Berichten: 420
Lid geworden op: 15 aug 2009 11:11
Locatie: Utrecht

Re: Aan neus ruiken?

Bericht door Sannie_xx »

Jaa, twee pootjes op je schouders en een kopje in mijn nek..... zoooo lief. Ik kan dan nooit goed kiezen wat ik zal doen; lekker zo met mijn katje blijven liggen (meestal is het Mouse die dit dit, een enkele keer Zooey, maar die ligt liever bij mijn buik of knieeen) of me omdraaien en tegen mijn vriend aankruipen :lol:

Vannacht was ik het neuslikken echt iets meer zat, en heb Mouse iets duidelijker weggeduwd. Het had zijn 'effect'.... na drie keer hield hij het gezien en ging maar op mijn gezicht liggen :roll:
Plaats reactie