4 hoog

Heeft je kat een ongelukje gehad, iets vreemds of giftigs gegeten, bel dan allereerst de dierenarts voor hulp. Daarnaast kun je er hier vragen over stellen.
Plaats reactie
Sandra W
Tijger
Tijger

Re: 4 hoog

Bericht door Sandra W »

Er zijn hele lage kattenbakken speciaal gemaakt voor kittens, maar als je die niet kunt vinden kun je ook heel goed een ordnerbakje bij een kantoorboekhandel halen. Die is ook heel laag en heeft een hele handige "instap".

groeten,
Sandra

PS: Zeuren over een dier doe je hier nooit! Het is echt hartverwarmend hoe je voor Appie zorgt :grin:.
roderik1963
Lynx
Lynx

Bericht door roderik1963 »

ik weet dat je geen scheldwooorden mag gebruiken op het forum, dus heb ik deze maar hardop hier zelf gezegd....
boodschappen gedaan vanochtend en bij thuiskomst had Appie toch een grote boodschap gedaan en dus even belonen met een zachte aai.....
spinnen als gevolg en ook zachtjes mauwen...wat ligt zijn ene achterpoot er raar bij...Appie staat op en het pootje blijft liggen, schrok me kapot natuurlijk. er gaan hele gekke dingen door je kop heen op dat moment, maar hij heeft zijn gipsverband er vanaf gekregen op de een of andere manier !
de da gebeld en die vroeg of Appie aangaf pijn te hebben en tot nu toe is dat nog niet het geval. de da die het heeft aangelegd moet het ook weer opnieuw aanleggen maar die heeft dit weekend geen dienst !
hij vond het wel vreemd dat er geen pijnstillers zijn meegegeven.
Appie heeft wel gegeten en ligt nu weer op zijn kussentjes, geeft nog geen pijn aan.
dat wordt een k*t weekend vrees ik voor Appie.
gaat dan helemaal niks goed voor hem?
rieneke
Tijger
Tijger

Bericht door rieneke »

mijn hemel, dan schrik je je echt rot!
ik denk dat appie wel een shotje metacam heeft gekregen, dat werkt 36 uur.
en zeuren doe je zeker niet hoor.
fijn dat appie toch heeft gepoept :grin:
rieneke
Tijger
Tijger

Bericht door rieneke »

hoe gaat het nu met appie en jou?
roderik1963
Lynx
Lynx

Appie geeft nog steeds geen pijn aan gelukkig.
heb hem wel even moeten helpen tijdens zijn kleine boodschap.
morgenochtend bellen naar Den Haag om zo snel mogenlijk weer een gipsverband aan te laten leggen.
zal dan ook maar gelijk vragen of het andere gipsverband aan het linkerpootje vervangen kan worden, as donderdag stond in de planning om het gipsverband te laten vervangen, maar dan moet Appie 2 x in een week tijd onder narcose en ik denk niet dat dat echt aangenaam is voor hem.
Boomer
Jaguar
Jaguar

Bericht door Boomer »

Jeetje wat een verhaal. Wat zullen jullie geschrokken zijn.
Ik wens jullie heel veel sterkte met alles. Geef Appie een knuffel van me !
Dieren zijn oprecht en liegen niet !
tacuma
Panter
Panter

Bericht door tacuma »

Gelukkig dat Appie geen pijn heeft (dankzij de pijnstillers), maar voor de rest zit ook bijna alles
tegen wat tegen kan zitten, he?! Ik hoop van harte dat het met het gips toch allemaal in orde
zal komen, en dat Appie een operatie bespaard kan blijven. Zware tijden voor jou en Appie, en
ik moet zeggen dat jullie je er kranig doorheen slaan. Ik blijf duimen voor Appie en jou! Sterkte!

Groeten van Laura.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
oonah
Lynx
Lynx

Bericht door oonah »

Fijn dat Appie terug thuis is bij je. Veel sterkte voor jullie allebei!
click to see: Foxy & Jacky, the movie
The more people I meet, the more I like my cat...
roderik1963
Lynx
Lynx

Als alles meezit is Appie vanavond weer thuis.
vanochtend vroeg weer naar Den Haag gebracht.
rieneke
Tijger
Tijger

Bericht door rieneke »

hoe gaat het met jullie?
je draai weer wat gevonden?
roderik1963
Lynx
Lynx

Appie is inderdaad weer thuis, het gipsverband zit nu beter en zal niet meer los laten ( afkloppen ) .
op mijn werk missen ze inmiddels een brievenbakje, is nu in gebruik als extra lage kattebak ;-)
ik durf Appie niet op schoot te nemen, ze zitten weliswaar in het gipsverband, maar stel dat ie het voor elkaar krijgt om ervan af te springen.
hij ligt nu heel zielig te wezen in de bench en zodra ik de deur open doe om drinken en eten te geven probeert hij van alles om er dan uit te komen.
wou dat we al minimaal 7 weken verder waren, dat ie weer rent springt en klimt.
bench huren is niet doorgegaan, de da wilde zijn bench die zaterdag al weer terug hebben ivm een grote hond die aan het infuus in de bench moest.
hier en daar naar gebeld, maar niemand had op die korte termijn 1 te huur.
tja, naar Voorburg gereden en er 1 gekocht toen maar.
as maandag weer terug voor controle en als het volgens die da kan, dan kan mijn eigen da het doen en das een stuk dichterbij.
rieneke
Tijger
Tijger

Bericht door rieneke »

fijn dat je ventje weer thuis is.
kan me voorstellen dat je op een knopje zou willen drukken en 7 weken verder zijn.
het vreet je energie he, als er iets mis is met je katje
knap maar snel op appie!
tacuma
Panter
Panter

Bericht door tacuma »

Wat kunnen zeven weken dan lang duren, hè!? Zo te lezen heeft Appie zijn wilskracht absoluut
niet verloren, en dat lijkt me op zich een goed teken.

En als je Appie graag op schoot wil nemen, maar bang bent dat hij er vanaf valt, kan je dan
niet zelf op de grond gaan zitten, b.v. met je rug tegen de bank? 't Is maar een ideetje , hoor...
Want zo te horen is Appie net zo dol op jou als jij op Appie, en lekker knuffelen is
natuurlijk wel rustgevend.

Groeten van Laura.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
roderik1963
Lynx
Lynx

denk niet dat ze het brievenbakje nog terug willen :smile:
Appie heeft vandaag voor het eerst zonder hulp zijn ding gedaan op de bak !
oke, was weliswaar een lekker zooitje bij thuiskomst, overal, maar dan ook echt overal lag kattegrind.
en echt op je gemak de bench opruimen is er ook niet bij, zit er gelijk bovenop met zijn neus...ben je aan het doen.......ervoor gaan liggen...een gaatje zien om uit de bench te komen...zou 4 handen moeten hebben dan.
afijn, de kussens en de deken is nu vervangen en mijnheer ligt weer op zijn gemakkie.
Appie blijft niet stil liggen als ik zelf op de grond ga zitten en hem dan op schoot neem, geprobeerd maar hij wil dan volgens mij even zeker weten dat alles nog zo staat en ligt overal dat ie moet gaan neuzen ernaar.
7 weken zijn lang,erg lang, verlang nu al terug naar de tijd dat ie overal wel wat aan het uitspoken was.
Sandra W
Tijger
Tijger

Bericht door Sandra W »

Je mag Appie heus wel eventjes uit de bench laten om die te verschonen of even lekker met hem te knuffelen als je er maar voor zorgt dat hij niet ergens op of af kan springen. Hij zal zich die 7 weken stierlijk vervelen in de bench en hij krijgt daarin heus voldoende hokrust om te genezen en hij vindt het vast heerlijk om even rond te snuffelen.

O ja, check ook steeds even of het gipsverband niet te warm aanvoelt, want ik heb eens in een asiel mee gemaakt dat hier helaas niet goed op werd gelet en toen is het pootje gaan ontsteken en moest het geamputeerd worden terwijl dit in eerste instantie niet nodig was geweest.

groeten,
Sandra
Plaats reactie