Ontlasting

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Gebruikersavatar
Aciren
Lynx
Lynx
Berichten: 108
Lid geworden op: 03 mei 2009 22:59
Locatie: Noord-Holland

Re: ontlasting

Bericht door Aciren »

Goed om te horen ayla!
Gelukkig heeft hij het zelf op kunnen lossen!
vandaag moest je toch naar de da?
Toch even opnoemen misschien krijg je dan wat mee voor een evt toekomst aanval.
Jip heeft dit ook gehad alleen bij haar kwam het er niet meer uit en heeft ze 2 klisma's gehad zou dat niet zijn gelukt was het operatie.
Ze krijgt nu uuh .. iets met lax in de naam om de dag en dat werkt bij haar prima.
Groetjes van Erica en een Wrah! van Jip
Gebruikersavatar
jojo
Poema
Poema
Berichten: 334
Lid geworden op: 19 jun 2010 16:27
Locatie: Amersfoort

Re: ontlasting

Bericht door jojo »

Pfft dat is er maar weer uit die drol, heel netjes! Visolie is goed en wordt door veel katten ook erg lekker gevonden. Gewoon bij de dierenwinkel te koop in pompflesjes.

Succes bij de DA vandaag!
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: ontlasting

Bericht door ayla »

shit shit shit! sorry hoor.

Mijn lieverd heeft net met moeite 2 druppels plas laten lopen op een plastic tas ( hij doet het altijd braaf op de bak) en liep daarna direct door naar de bak waarnaar er 1 druppel met bloed uit kwam :(
druppels van zak in potje gedaan en meneer zit nu in afzondering om te proberen meer plas op te vangen. Ik zie gewoon aan hem dat hij zich niet lekker voelt :( hij drinkt niet, eet niet, en dat voor mijn vreetzakkie :( hopelijk wil hij op dit kleine bakje in de bench, anders maar Felix in de bench, die doet het daar in ieder geval op, maar dat bekijk ik straks even. Vind dat alleen zo zielig voor Felix, die heeft dan niets gedaan en moet dan in afzondering.. Pfft, maak ik me zorgen nu!

Bericht hoort niet helemaal in dit topic, maar moet even van me af....
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: ontlasting

Bericht door pearlsofpassion »

Oei, oei, Ayla, wat vreselijk!
Ik vrees dat je beter al zonder urine naar de DA kan gaan. Ale, dat zou ik doen... Als hij er toch niets uit krijgt...

Enne, Felix kan dat wel aan hoor, even een dagje apart, gewoon voor zijn broertje te helpen! Want langer zou ik het toch echt wel niet aanzien!
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: ontlasting

Bericht door ayla »

nee ik kan dit ook met moeite aanzien. Ik heb net alweer gebeld maar ze kunnen me hoogstens uurtje eerder ontvangen ( blijkbaar absurd druk) dus dat doen we zowieso, ik moet het goed in de gaten houden en als het erger wordt of als hij er zieker uit gaat zien direct komen en dan moeten ze me ertussen schuiven.

DA hoopt dat hij of nu plast en ik het opvangen kan of alles ophoud omdat het een vreemde bak is en dat de DA het dan eruit kan halen. Moet er niet aan denken.....

p.s IK zet het verder voort in het topic druppeltjes urine.
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
Aciren
Lynx
Lynx
Berichten: 108
Lid geworden op: 03 mei 2009 22:59
Locatie: Noord-Holland

Re: ontlasting

Bericht door Aciren »

Jee ik denk echt aan je! Wat *** gewoon. Sorry mensen geen ander woord voor.
Groetjes van Erica en een Wrah! van Jip
trudie
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2010 08:50

Re: Ontlasting

Bericht door trudie »

Hoi Francis,

Mijn semmy (poes) heeft hier ook last van, alleen zij eet en drinkt helemaal niks op het moment, en gaat afgezonderd liggen. Ze heeft daarstraks wel wat gepoept maar ze gaat meteen op bed liggen en slaapt weer, normaal is ze levendig, en wil ze 's avonds en ja ook 's nachts naar buiten, en houdt ze ons een hele nacht wakker, maar afgelopen nacht heeft ze dat niet gedaan, en ligt nu weer te slapen.

dierenarts gebeld, moet het wel in de gaten houden.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Ontlasting

Bericht door Adriana »

nou,.. morgen is maandag en ik neem aan dat je dan toch wel een dierenarts opzoekt?
en welkom ;-) op het Forum!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Ontlasting

Bericht door pearlsofpassion »

Ja, zeker mee naar de DA gaan! Niet eten en drinken is altijd ernstig!
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Plaats reactie