Jouw reactie ontroerd mij ook Erik..dankjewel voor het delen van je bericht. ik zie dat we dezelfde 'taal' spreken..ErikPhilippus schreef: 29 mar 2019 14:05 Dit ontroerd me meer dan je wellicht beseft - want het is net of ik mezelf hoor praten....
Dus alsjeblieft: denk geen moment dat het 'stom klinkt' - als je door je band met een dier zelf de liefde en het vertrouwen weer hebt gevonden, dan ben je inderdaad bevoorrecht, dan heb je iets ervaren dat lang niet iedereen gegeven is - en waar deze wereld tegelijkertijd zoveel behoefte aan heeft.....
Bevoorrecht voelen, je hebt verwoord hoe ik me voel, dat is het juiste woord hiervoor..
Ben enorm dankbaar dat ze mij dit cadeau hebben gegeven, ze zullen mede daarom altijd onderdeel van me zijn en ja..de wereld heeft veel meer liefde en vergeving nodig..
We zijn niet ons verleden, het verleden heeft ons juist veel geleerd en laten groeien.
Hoe mooi dat wij zo'n band hebben ervaren en nog zoveel liefde mogen ontvangen en geven, het leven is mooi..ondanks deze verdrietige momenten ❤