Kitten alleen

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Re: Kitten alleen

Bericht door castratenkoor »

Geduld is een schone zaak - de admin. zit geen 24/7 op de computer lijkt me.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

Nou sorry maar er is nog niet gereageerd die link heb ik gereageerd net zoals ik hier doe meer mensen deden dat en dan staat er in hun bericht UW ALBUM IS AANGEMAAKT en dan een kink erbij
Ik heb dit donderdag avond al gedaan en nog niks heb ik t wel goed gedaan ?
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
Adriana

Bericht door Adriana »

ja, je hebt het goed gedaan met de naam van het album in het eerste bericht.
maar zoals je in het topic missch gewend bent geraakt aan heel erg snelle reacties kun je dat niet overal verwachten.. en iedereen wacht gewoon heel rustig totdat er een seintje komt dat het album is aangemaakt, dat kun jij toch ook doen?
http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... &start=255
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger

Ja ik dacht Miss doe ik het verkeerd maar als ik het goed heb gedaan dan wacht ik natuurlijk gewoon
Bedankt
Fotos van Gizmo en Caya
pinguin
Tijger
Tijger

Bericht door pinguin »

Je heb het op de juiste manniet aan gevraagd. Maar de Admin doet dit in zijn vrije tijd. Dus je zal even geduld moeten hebben tot die tijd heeft ;-)

Hoe gaat het inmiddels tussen Gizmo en Caya?
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger

Ja ik had t al begrepen gelukkig heb ik t goed gedaan begon f te twijfelen !

Jaaaa super ze zijn zo leuk samen! Heerlijk in ze samen te zien slapen wassen spelen en stoeien
Ben zo gelukkig dat we het toch hebben geprobeerd op aanraden van jullie er een tweede bij te nemen het is echt gezellig !! Caya zoekt gizmo constant op en als hij slaapt gaat ze m wassen zijn hoofd oren (erin ook bah) buikje echt zo schattig en ze spinnen dan allebei !
Soms is gizmo haar kwijt ( denken wij dan ) dan loopt ie zoekend rond en keihard miauwen , of hij heeft er gewoon zin in en spelen zijn hormonen op !
Gizmo is nog steeds af en toe te wild met haar maar ja we laten ze gaan zolang Caya niks heeft en constant na hen toe komt zou het wek goed zijn ! Ook slapen ze geregeld naast elkaar of dat Caya helemaal tegen m aan kruipt zo schattig !

Ben blij :)
Fotos van Gizmo en Caya
Adriana

Bericht door Adriana »

goeie berichten, daar zijn wij dol op. ;-)
en fijn dat het zo goed is uitgepakt met je tweede kitten. het is zo veel leuker en dat weet je nu zelf ook. lekker genieten van ze want zo lang blijven ze geen kitten hoor!
maar ze zullen wel goeie maatjes blijven!
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger

WOEHOEEEE Mijn foto album is klaar heb er nog niet veel fotos op staan maar kijk maar :D

http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... 03#p547203
Fotos van Gizmo en Caya
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger

Vandaag word giz gecastreerd hij heeft vanochtend eten gejat !!! Heb dierenarts gebeld was niet zo ramp...
Ben zo zenuwachtig hè blij als t half drie is
Fotos van Gizmo en Caya
Adriana

Bericht door Adriana »

waarom ben je nu weer zo zenuwachtig? katercastratie is maar een heel kleine ingreep en vanavond loopt-ie als het goed is, al weer jolig rond. hopelijk scheelt het een heleboel adhd-actie..
en fijn dat het straks achter de rug is, ook weer geregeld!! ;-)
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger

Hij is thuis ! Niet gehecht moet vanzelf dicht gaan het ziet er heel eng nat wit bloed achtig uit arm kind jij was al iets te dik vonden ze :s sus minder eten
Fotos van Gizmo en Caya
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger

Even gauw een vraagje aan jullie
Alles gaat super ze slapen samen eten samen wassen elkaar spelen samen.
Maar Soms lijkt t of t gizmo teveel is ze is dan heel druk en duikt op m etc en dan krijgt ie dikke staart en gaat ie miauwen en slaat de staart heen en weer en naken ze zijwaartse sprongetjes en koprollen.
Irriteert hij zich op zon moment even aan haar ? Hij vind haar wel leuk toch ? Want verder gaat t allemaal goed
Fotos van Gizmo en Caya
Robijn
Jaguar
Jaguar

Bericht door Robijn »

Ja, da's misschien het leeftijdsverschil. Een kitten is natuurlijk best erg druk; Gizmo is al wat ouder; en bovendien is Gizmo een Brit en jullie kitten een HTK-kat; toch een stukje levendiger dan de wat luiere Brit.
Gizmo is dan of opgewonden of een beetje geïrriteerd; net zoals jij en ik ons misschien ook wel eens irriteren aan anderen. Niks mis mee; zolang ie maar niet bang wordt van Caya (zoals mijn Brit Robijntje van mijn kitten Gaudi die ik heb moeten herplaatsen; Robijn durfde op een gegeven moment geen stap meer te verzetten, en Gaudi besprong haar de hele tijd en beet keihard in haar lijfje; echt zielig!; maar ja, daar was het leeftijdsverschil ook veel te groot; 9 jaar om precies te zijn; en bij Gizmo en Caya zit maar een paar maanden verschil tussen. Hopelijk is ie niet zo zachtaardig als mijn Robijntje; en bijt ie wel van zich af als Caya écht te ver gaat (?)).
Misschien zou je plekjes voor Gizmo kunnen creëren waar ie zich kan terugtrekken als ie Caya te druk vindt; bv. een hoge krabpaal of een tentmandje/vervoersbakje o.i.d.?
Maar verder klinkt het heeeeel goed; samen spelen, en zelfs samen eten, en elkaar wassen!!! Dat doen niet alle katten die met elkaar samenleven hoor!
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger

Nou giz kan boven in krabpaal hij kan in zijn tonnetje hij kan in zijn reis mandje hij gaat er heeeeel af en toe OOJ in maar eigenlijk gaat hij haar nooit uit de weg hij rent vervolgens ook weer achter haar aan daarom vind ik t zo dubbel
Fotos van Gizmo en Caya
Robijn
Jaguar
Jaguar

Bericht door Robijn »

Nou, klinkt goed hoor; je hoeft je geen zorgen te maken als hij achter haar aan rent; dan vindt ie haar een geweldig speelmaatje! Geweldig toch!
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Plaats reactie