sterilisatie zwerfkatten
Re: sterilisatie zwerfkatten
Wat fijn dat ze levend en wel weer uit de boom is!
ja het was kantje boord. Ze is alweer bijna 32 uur terug op aarde
Inmiddels via de gemeente een castratie aangevraagd voor Tanky (het Cyperse katje). Ga het papierwerk morgen ophalen. Mogelijk dat ik het nog eind deze week laat doen. Met pijn in mijn hart. Ik laat die katjes liever met rust. Maar als hij hier ook wil wonen kan het niet anders. Ik liet mijn zwarte kater vannacht even naar buiten en toen hoorde ik alweer een gevecht. Ik ben blijven liggen want die zwarte kater is best groot (en momenteel ook al wat aan de dikke kant). Hij was ongedeerd zag ik later. Maar denk dat Tanky weer voor onrust heeft gezorgd. Die Cyperse is een heel leuk katje. Misschien dat die wat kalmer wordt na de castratie.

Tanky zal je dankbaar zijn als je hem laat castreren.
De hormonen gieren door zijn lijf en hij weet van ellende niet meer waar hij het moet zoeken.
Hij zal zeker rustiger worden en daar maak je de zwartjes ook weer blij mee.
Een win-win situatie dus
De hormonen gieren door zijn lijf en hij weet van ellende niet meer waar hij het moet zoeken.
Hij zal zeker rustiger worden en daar maak je de zwartjes ook weer blij mee.
Een win-win situatie dus

Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010), Pucc ♀ (2022)
en † Clea ♀ (2013-2024)
en † Clea ♀ (2013-2024)
ja misschien wel. Die zwarte kater wordt wat dik na zijn castratie. Ik weet eigenlijk niet hoe gecastreerde katers zich ontwikkelen. Als ze niet gecastreerd zijn krijgen ze een heel brede kop. Tanky heeft dat al een beetje. Ik had hier al die jaren ook een zwarte kater (Blackie) die had dat heel sterk. Blackie leeft trouwens nog steeds. Mogelijk dat iemand anders hem eten geeft want hij komt hier nog zelden maar hij zag er de laatste keer dat ik hem zag best goed uit.
Ik ga het in ieder geval wel doorzetten denk ik. Morgen het papierwerk ophalen. Ik kan het hier dus via de gemeente laten doen.
Ik heb de deur nu dicht en de katjes zijn allemaal binnen. Even rust en dan straks weer open.
Ik ga het in ieder geval wel doorzetten denk ik. Morgen het papierwerk ophalen. Ik kan het hier dus via de gemeente laten doen.
Ik heb de deur nu dicht en de katjes zijn allemaal binnen. Even rust en dan straks weer open.