De ene kat blaast en gromt (opeens) naar de ander. Soms van het ene op het andere moment om een (schijnbaar) onverklaarbare reden en soms als er een nieuwe kat/kitten wordt geintroduceerd.
We hebben op de flyer gezet dat ze medicijnen nodig heeft. Aangezien het echt een vleikous is denkt m'n vriend dat iemand haar in huis heeft genomen. Mss dat ze al weigerachtig zullen zijn om haar te houden wanneer ze lezen dat ze medicijnen nodig heeft. (Al heeft ze geen nodig hoor)
Er staat ook bij dat er een beloning is voor de vinder. 'K zou alles geven, als ik m'n meisje maar terug vind.
Jezelf op die manier martelen heeft geen zin. Niet doen dus. Ze was toch gewend elke dag naar buiten te gaan?
Probeer ondanks alles de andere twee katten gewoon hun aandacht en liefde te geven.
Heb je gemeentereiniging/politie al gebeld of ze misschien een (dode) poes hebben opgeruimd?
Toen mijn poes Miepie werd doodgereden zou ze door de politie opgehaald worden. Buren belden bij mij aan of we soms een lapjespoes misten. Ik heb daarna de politie gebeld en aangegeven dat ze de poes niet hoefden te halen omdat ze van mij was.
Ik wil maar zeggen, als die buren ons niet hadden gewaarschuwd dan zou Miepie ook "verdwenen" zijn.
ik begrijp dat je je schuldig voelt, zou iedereen hebben. denken dat je iets fout hebt gedaan. dit had jij toch ook nietvoorzien. jij wist niet dat ze zou verdwijnen. je bent geen slecht baasje en ik hoop dat ze snel terug komt.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Zolang we ze nog niet dood gevonden hebben is er hoop.. M'n vriend heeft vanmorgen nog eens zitten roepen. Ik ga vandaag nog wat flyers ophangen en een paar straten verder bussen..
Paar jaar terug mezelf vaak voor me kop geslagen. Onze poes Loulou* toen ook naar buiten gelaten zoals normaal. Halfuur later werd ik gebeld door dierenambulance dat ze met haar bij DA zaten (waar ze haar tijdens behandelen hebben moeten laten inslapen) en dat politie had gezien dat ze met andere kat de weg over rende (weet niet wie achter wie aan zat) en was aangereden. Me vaak afgevraagd, wat als ik haar een uur later naar buiten had gelaten dan was ze wellicht andere kat niet tegengekomen en niet de weg over gerend.
Duim nog steeds enorm dat Missy straks aan komt lopen bij jou alsof er niets aan de hand is!
Je moet de hoop zeker niet opgeven. Je hoort voortdurend verhalen van katten die na lange tijd nog gevonden worden. Met een chip kan dat zelfs jaren later nog zijn.
"No sound more comforting than the purring of a cat"
Is amivedi niet enkel voor NL? Ze staat op binnenbeest, een site speciaal voor verloren en gevonden poezen in België, de twee asielen in de buurt hebben het op hun site en op Facebook geplaatst,...
Daarnet vroeg ik in de supermarkt of ik een flyer mocht ophangen en terwijl ik "m'n poes is verloren" uitsprak ben ik in tranen uitgebarsten. Het doet zo'n pijn. Waar is ze toch