ja misschien was een nieuw topic beter geweest. Dit topic gaat merendeels over die 2 zwarte zwerfkatjes die bij mij zijn komen wonen.
Ik was in een wat euforische stemming dat het mij gelukt is om die carrier te krijgen bij de tak waar ze op zit maar vanaf de carrier en waar ze zit is het nog 2 a 3 meter. Moeilijk in te schatten. En het is een heel stijl stuk. Ze zit eigenlijk vlak bij de top van de boom. Dus om bij die box te komen moet ze of achteruit, of omdraaien en met haar kop eerst. En beide durft ze blijkbaar niet.
Niet te begrijpen dat ze wel 30 meter omhoog durft maar 2 a 3 meter omlaag durft ze niet. Die eerste boom (een maand geleden) was ook lastig om in de box te komen maar denk iets makkelijk dan dit. Dit is echt het beste waar ik de box kon krijgen. Ik heb zelfs een 2-de draad aan de onderkant bevestigd zodat ik het ding omlaag kan leiden omdat het langs een paar takken moet.
Straks nog maar was coachen maar ik heb 2 biertjes gekocht. Moet eigenlijk alcoholvrij blijven in deze situatie maar ja. Het moet denk ik toch gaan lukken zo. Misschien als ze vannacht wanhopig wordt.
Katten denken niet. Ze reageren als ze blij zijn of angstig. Dat is mijn gevoel. Dus misschien was ze blij of op de vlucht en dan reageren ze gewoon. Ze denken niet na of 30 meter omhoog klimmen wel zo'n goed idee is.
Al met al is 2 zwervertjes erbij nemen niet zo makkelijk als ik dacht.
beneden nog een foto waar je het verschil in hoogte ziet met een paar dagen geleden. In wit waar de box stond en waar de kat zat (pijl). In geel waar de kat zit (pijl) en waar de box staat.