Het voelt goed als ze wat aangekomen zijn (de hoeveelheid maakt me nu even niet uit, enkel DAT ze aankomen).
Als ze wat afgevallen zijn kan ik er direct op in spelen.
Dit is voor mij een gevoel van controle over iets waar ik geen controle over heb en dat ik er in ieder geval alles aan doe wat in mijn macht ligt.
Ze zijn ontzettend speels, vrolijk en zien er goed uit, maar het blijft door mijn hoofd spoken dat er met Louis ook niks aan de hand was tot die zaterdag avond.
Zojuist van Olly en Flip de uitslag van de FIP en FeLV binnen en deze is negatief dus goed!!

Wel kreeg ik even een hartverzakking omdat ze begon met: 'Hoe gaat het met Olly?'
Hoezo Olly?! wat is er met Olly?! waarom vraag je enkel specifiek naar hem?!
Bleek het een andere dierenarts te zijn die niets van het verhaal wist en dus ook even over het hoofd gezien had dat Flip ook getest was!
Alles begint nu wel wat te kalmeren.
Ik probeer positief te blijven en de onzekerheid een plek te geven.
De dagen verstrijken en daarmee komt de uitslag van de autopsie steeds dichter bij.
Ik hoop zo dat het aan de castratie/enting heeft gelegen.
Als de twee kittens daaraan zijn overleden, is mijn vertrouwen dat die van mij het "overleefd" hebben hersteld omdat het nu 12 dagen geleden is dat ze gecastreerd zijn en ik niet denk dat het dan nu nog daardoor fout kan gaan.
Toch blijft de onzekerheid dat er heel iets anders uit de autopsie gaat komen.
Ik had speciaal energierijk voer van mijn dierenarts meegekregen, nu heb ik deze ook van Hills en Royal Canine gekocht.
Geeft me een goed gevoel dat wat ze eten energie bommen zijn.
Afgelopen dagen ze rustig proberen te houden en een poging gedaan ze boven te houden, hier waren ze het absoluut niet mee eens.
Gisteren moeten werken en mijn honden thuis gehouden en de heren boven.
Helaas gaf dit geen extra gewichtstoename aan (dacht dat als ze minder ruimte zouden hebben, het ze minder energie zou kosten), dus daarna gewoon ook maar weer beneden gelaten.
En uiteraard wordt het dan feest en mag ik genieten van de heerlijke gekke 5 minuten
Verder doen de heren het super! Heerlijk ondeugend, Flip de aanhankelijke zichzelf, met een mega geknor s avonds voor het slapen gasn en nu ik gestopt ben met het schoonmaken van de oogjes en neusje van Olly wordt ook hij steeds aanhankelijker en geniet hij van het aaien.
Ze zijn heel erg speels en niet binnen te houden, ze azen echt op de deur naar de serre en zodra ik die open doe voor de honden schieten ze erdoorheen.
Flip heeft helaas nu ook het hondenluik ontdekt en zat gister avond een feestje te bouwen in de tuin.
Vanochtend was hij weer naar buiten geglipt dus er nu maar aan toegegeven en alles open gezet, ze zijn dus helemaal in hun element aan het rondstruinen in de tuin.