Sorry allemaal,
Ik kon tot gisteravond niets plaatsen
Elke keer als ik op bevestig klikte kreeg ik pagina niet gevonden, wegvallen van verbinding etc.
provider gebeld, nee mevrouw dat ligt niet bij ons, gisteren kwam de buurman aan de deur mag ik even bij jullie op internet.
Zelfde provider, zelfde probleem dus weer gebeld en nu is het dus eindelijk verholpen, ik weer blij
Wendy ik heb je envelopje ontvangen en we zijn vanavond toch maar begonnen het te geven aangezien hij Luna elke keer greep.
We zijn met renalzin begonnen, was nog gedoe want ik had eerst een DA die vond dat het niet nodig was want hij zat binnen de referentie, dus ik zei ja maar je hebt ook nog laagnormaal en hoognormaal waardes en die kunnen dus wel degelijk aangeven dat er al iets aan de hand is.
Had geen zin meer in discussie met haar dus heb mijn favo DA gemaild en die belde me op, dat ze het een heel goed idee vond en dat hij inderdaad aan de hoge kant zat.
Verder ben ik zo blij dat de laxeerzout zo goed werkt, hij poept elke dag en het is niet meer hard.
plassen gaat ook goed, Hij is ook fitter en bewegelijker sinds de analgos.
alleen zijn gedrag naar de meiden toe, dan gaat het de hele dag goed en dan valt hij dus 1 van de 2 echt aan, bijten, er bovenop springen, niet loslaten als de meiden krijsen, we moeten er dan echt tussen komen en ze uit elkaar halen want hij springt er dan gewoon weer op als hij de kans krijgt.
En sinds hij ziek geweest is,dus ik denk toch teveel stress geweest
Maar goed, lichamelijk gaat het dus weer goed met ons ventje