We zullen wel zien of het tijdelijk is of niet. Vind het ook niet erg, dan kan ik gewoon niet maar doorrazen en moet ik ff gas terugnemen en de tijd nemen. En dat is ook nog eens goed voor mij en mijn bloeddruk.

Is het nog goed gegaan met het eten van de poezels? Kun je niet een nichtje of zoiets of een advertentie zetten op internet, die voor een klein bedrag een hele maand 1 x per dag ze extra eten geeft?Lies77 schreef:toen Woefie gesteriliseerd werd, moest Musti zijn inentingen krijgen en heeft de da ook meteen gekeken of hij iets kon vinden waardoor hij zo dikwijls moest braken. Maar dat heeft niets opgeleverd. Toen ik zei dat hij Hill's kreeg, mocht ik niet veranderen. En het gebeurd precies ook alleen als hij kei hard heeft zitten schrokken.
Vandaag neemt mama mijn boodschappen mee als ze naar de winkel gaat en ging dan ook de poezen eten geven. Dus da's al opgelost voor vandaag.
Voor morgen en de volgende dagen moet ik nog iets verzinnen. Hopelijk kunnen we zijn etenstijd verlaten naar een uur of 19 (dan komt mijn vriend thuis) zonder dat die dan moet overgeven. We zullen wel zien.