castratenkoor schreef: 01 dec 2017 06:36
Deze hele kwestie is voor mij wel een reden nooit meer een kitten uit een asiel te halen waarbij met 12 weken gecastreerd en geënt wordt op 1 dag. Mijn Douwe spoort niet. Volgens mijn dierenarts hersenschade opgelopen door met 12 weken castratie, enting en ontworming. Voor voor poesjes is dat veel teveel voor dat lijfje.
Uit het asiel halen vind ik nog steeds goed, echter zou ik dan alles bij mijn eigen dierenarts laten doen of het moet op mijn voorwaarden kunnen (apart castreren/enten).
Dinky schreef: 01 dec 2017 08:56
Heerlijk dat ze nu weer zo flink zijn aangekomen
Adem in, adem uit en vooral geniet!
Vanochtend werd ik gerust wakker.
Besloot ik ga gewoon verder, als ik ze geregeld zie eten is het goed en zal het gewicht het verder uitwijzen.
Echter, net gewogen en nu voel ik me vooral...
Moedeloos!
Wat ze gisteren aangekomen zijn is er vandaag weer af en meer
Ik zie ze eten enkel zie ik het niet terug in de gewichten!
Al die tijd zijn ze aangekomen pas sinds dinsdag zijn ze aan het afvallen.
Geen verandering in voer, ik bied het zelfs vaker aan dus ik snap er niks van!
Als het aan de castratie zou moeten liggen, waarom dan pas afvallen na 1 week?!
Als het aan het dierenarts bezoek van woensdag zou moeten liggen, waarom dan gisteren aankomen en nu weer afvallen?!
Ik weeg ze telkens rond dezelfde tijd.
Ik heb sinds woensdag de deur naar de serre dicht, dus ze zitten enkel in de warmte en geen nieuwe indrukken.
Ik was ervan overtuigd dat zeker Olly aangekomen zou zijn, die heb ik heel veel zien eten vandaag!
Dat de nieren goed zijn heeft me een stukje rust gegeven, vooral bij Olly die veel drinkt, maar waarvan ik nu dus weet dat die goed drinkt, enkel verder zal enkel tijd en de uitslag van de autopsie me gerust kunnen stellen
Tweede uitslag van het bloedonderzoek is nog niet binnen.
Ik ben er zo klaar mee!
Er komt niks uit mijn handen!
Mijn werk loopt zwaar achter en ik kan me er maar niet toe zetten.
Ik wil ook niet doorgaan zoals ik gisteren deed en enkel bezig zijn met hoeveel ze eten.
GVD wat een kloote gedoe!