caya eet niet
- Chiquita98
- Tijger
Re: caya eet niet
Oh kijk. Dat is al mooi. In ieder geval iets op en al gedronken. Dan hoef je je hier geen zorgen om te maken. Hij heeft wat gehad vandaag! Toen ik keelontsteking had was ik ook misselijk. Door de zere keel slikte ik vaak en daardoor hapte ik ook veel lucht. Dat gaat ophopen in je darmen en daar werd ik dan weer misselijk van.
Gizmo lekker rustig aan doen vandaag en lekker koud drinken. Of,even likken aan een waterijsje hmmmm heerlijk
Gizmo lekker rustig aan doen vandaag en lekker koud drinken. Of,even likken aan een waterijsje hmmmm heerlijk
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
-
- Tijger
Jij vind ook dat ik zie metrobac niet meer moet geven voor darmen he? Als makkelijk ging deed ik wel
Maar die stress en met t idee dat t waarschijnlijk dat niet eens is Hen ik daar geen energie voor
Wil genieten van bollie vandaag
Maar die stress en met t idee dat t waarschijnlijk dat niet eens is Hen ik daar geen energie voor
Wil genieten van bollie vandaag
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya Fotos van Gizmo en Caya
- Chiquita98
- Tijger
Nee hoor. Niet meer geven. Hij verdiend nu even rust. Sowieso belachelijk om medicijnen voor te schrijven na 1 x diarree.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
Zou inderdaad ook gaan voor even rust in de tent krijgen Cindy
Aangezien Gizmo vandaag al wat gegeten heeft hoef jij je daar niet druk om te maken.
Denk dat de enorme stress die je omschrijft met het pillen geven het herstel niet zullen bevorderen. En diarree zou ik wijten aan de AB, dat is één van de meest voorkomende bijwerkingen volgens mij van AB
Wanneer Caya nog steeds zo angstig is voor Gizmo zou ik haar even in aparte kamer voeren met de deur dicht zodat ze zich veilig waant voor Gizmo. Op die manier komt zij wellicht ook weer wat meer tot rust (maar voor de rest natuurlijk wel gewoon bij elkaar laten).

Aangezien Gizmo vandaag al wat gegeten heeft hoef jij je daar niet druk om te maken.
Denk dat de enorme stress die je omschrijft met het pillen geven het herstel niet zullen bevorderen. En diarree zou ik wijten aan de AB, dat is één van de meest voorkomende bijwerkingen volgens mij van AB

Wanneer Caya nog steeds zo angstig is voor Gizmo zou ik haar even in aparte kamer voeren met de deur dicht zodat ze zich veilig waant voor Gizmo. Op die manier komt zij wellicht ook weer wat meer tot rust (maar voor de rest natuurlijk wel gewoon bij elkaar laten).
Fijn dat Gizmo weer wat gegeten heeft! Brokjes zijn natuurlijk toch wat gevoelig (ondanks de pijnstilling) en daarom eet hij zo langzaam. Lust hij ze niet geweekt? En lust hij alleen brokjes en geen zacht voer?
Oh ja, de eerste zin van mijn vorige bericht kun je op twee manieren lezen, maar ik bedoelde dus dat ik moe word van dierenartsen (daarom gaf ik ook die voorbeelden) en niet van jou hoor.
Oh ja, de eerste zin van mijn vorige bericht kun je op twee manieren lezen, maar ik bedoelde dus dat ik moe word van dierenartsen (daarom gaf ik ook die voorbeelden) en niet van jou hoor.
-
- Tijger
Weet ik annet
Toen ik het net las schrok ik maar door de rest vande tekst was t duidelijk niet voor mij
Als snap ik als Jullie moe van mij worden hihi
Ze dacht aan buikvirus ivm de tolfedine spuit inpribcipe nog had moeten werken en aangezien hij nog niet at en 1 X diarree had gooide ze t daarop
Maar ik denk hij was kotsmisselijk en at niet en mis toch nog wat pijn in keel
Hij eet nog steeds niet uit zichzelf en bied m constant brokjes aan vanochtend vroeg dus 15 gram heeft hij zowiezo op en verder in denk ik 15 brokjes ofzo
Natvoer wil
Hij niet, ik weet niet waarom
En als de brokjes pijn doen, waarom de whiskas snoepjes die twee x zo groot zijn dan niet?
T is een rare hoor
Maar goed ik ben een stuk rustiger en denk dat ze dat ook wel merken
Caya is nog steeds een secreet naar gizmo
Heel apart als ik speel met haar lijkt ze niet geïnteresseerd in hem
Maar als ik eten geef gaat ze eerst kijken of gizmo nergens in die kamer is en eet dan pas, bij elk geluid wat ze hoort staat ze stok stijf en kijkt ze rond. Zij heeft dus totaal geen rust nog.
Op balkon zitten ze gewoon samen en meter uit elkaar te kijken en als gizmo rustig ligt sluipt ze langzaam naar hem ook als hij rond loopt loopt ze heel langzaam sluipend achter hem aan
,maar zodra hij zich omdraait of haar aankijkt of iets dan begint madam de oren plat te leggen en te blazen en grommen ze heeft m zelfs vandaag een tik op zh neus gegeven want hij rook aan haar en ze schrok ervan
Mja dat zou allemaal wel los lopen
Ik hoop echt zo ontzettend erg dat gizmo weer gizmo word en dat ze samen weer gezellig zijn
Toen ik het net las schrok ik maar door de rest vande tekst was t duidelijk niet voor mij
Als snap ik als Jullie moe van mij worden hihi
Ze dacht aan buikvirus ivm de tolfedine spuit inpribcipe nog had moeten werken en aangezien hij nog niet at en 1 X diarree had gooide ze t daarop
Maar ik denk hij was kotsmisselijk en at niet en mis toch nog wat pijn in keel
Hij eet nog steeds niet uit zichzelf en bied m constant brokjes aan vanochtend vroeg dus 15 gram heeft hij zowiezo op en verder in denk ik 15 brokjes ofzo
Natvoer wil
Hij niet, ik weet niet waarom
En als de brokjes pijn doen, waarom de whiskas snoepjes die twee x zo groot zijn dan niet?
T is een rare hoor
Maar goed ik ben een stuk rustiger en denk dat ze dat ook wel merken
Caya is nog steeds een secreet naar gizmo
Heel apart als ik speel met haar lijkt ze niet geïnteresseerd in hem
Maar als ik eten geef gaat ze eerst kijken of gizmo nergens in die kamer is en eet dan pas, bij elk geluid wat ze hoort staat ze stok stijf en kijkt ze rond. Zij heeft dus totaal geen rust nog.
Op balkon zitten ze gewoon samen en meter uit elkaar te kijken en als gizmo rustig ligt sluipt ze langzaam naar hem ook als hij rond loopt loopt ze heel langzaam sluipend achter hem aan
,maar zodra hij zich omdraait of haar aankijkt of iets dan begint madam de oren plat te leggen en te blazen en grommen ze heeft m zelfs vandaag een tik op zh neus gegeven want hij rook aan haar en ze schrok ervan
Mja dat zou allemaal wel los lopen
Ik hoop echt zo ontzettend erg dat gizmo weer gizmo word en dat ze samen weer gezellig zijn
Het is wel heel positief dat Gizmo eet, al is het langzaam en weinig. Hopelijk knappen ze beide snel op en heb jij je oude katjes weer terug.
Using Tapatalk
-
- Tijger
Ja net weer tien brokjes
Met t wel echt bij n leggen
Hij komt er niet voor
En normaal eet hij 20 gram 3 X per dag nu denk ik 15 gram over een hele dag. Mja
Ze willen allebei Hen natvoer drinken t water en beetje maar verde niet
Zou morgen is mousse halen
Zou k morgen wel de dierenarts in duiven bellen om alles uit te leggen?
Xx
Met t wel echt bij n leggen
Hij komt er niet voor
En normaal eet hij 20 gram 3 X per dag nu denk ik 15 gram over een hele dag. Mja
Ze willen allebei Hen natvoer drinken t water en beetje maar verde niet
Zou morgen is mousse halen
Zou k morgen wel de dierenarts in duiven bellen om alles uit te leggen?
Xx
Bellen naar de DA kan nooit kwaad. Dan zijn ze op de hoogte en stelt jouw misschien ook wat gerust. Doen wat je gevoel zegt!
Using Tapatalk
-
- Tijger
Ja inderdaad ik bel zowiezo
En mis ga ik nog wel erheen zodat hij nog 1 x in die keel kan kijken en evt een antibiotica spuit wat Annet zei
En mis ga ik nog wel erheen zodat hij nog 1 x in die keel kan kijken en evt een antibiotica spuit wat Annet zei
-
- Tijger
Gizmo heeft vandaag wel iets meer gegeten en ook goed gedronken
Maar hij is net op kattenbak geweest en toch diaree niet ontzettend dun t is vast met dun erdoor
En t stonk wel
Zou dat dan van alle troep zijn?
Hij heeft gister avond dat wel metrobac gehad TEGEN diarree.. En anti braak spuit en vitamine spuit en gister middag ook nog doxoral gehad
Ik bel zowiezo morgen hoor maar vind jullie antwoorden gewoon fijn.,.
Caya eet weer stuk minder door de stress
Ik hoop zo dat niks met buik is ik wil die metrobac niet geven die strijd......
Maar hij is net op kattenbak geweest en toch diaree niet ontzettend dun t is vast met dun erdoor
En t stonk wel
Zou dat dan van alle troep zijn?
Hij heeft gister avond dat wel metrobac gehad TEGEN diarree.. En anti braak spuit en vitamine spuit en gister middag ook nog doxoral gehad
Ik bel zowiezo morgen hoor maar vind jullie antwoorden gewoon fijn.,.
Caya eet weer stuk minder door de stress
Ik hoop zo dat niks met buik is ik wil die metrobac niet geven die strijd......
-
- Tijger
Als hij echt een buikvirus had zie ik t voor me constant poepen en diaree niet op kunnen houden etc etc
Daarom dacht ik door alle troep
En omdat ie vandaag meer heeft gegeten dus moet poepen dus diarree van medicatie
Daarom dacht ik door alle troep
En omdat ie vandaag meer heeft gegeten dus moet poepen dus diarree van medicatie
De diarree kan nog een tijdje doorwerken. Dat was met Amber ook zo. Ook een paar dagen een combi van vast en dun totdat het weer normaal werd. En het komt inderdaad door alle troep.
Ik zou morgen bellen en vragen of het nodig is dat hij nog een prikje krijgt (dat kan wel invloed hebben op de ontlasting; het blijft tenslotte antibiotica). En misschien ook nog een Tolfedineprikje?
Merk je iets van pijn bij het eten? Wanneer het namelijk een echte keelontsteking is (en niet alleen maar een beetje keelpijn) dan kan het niet zo snel weer over zijn.
Ik zou morgen bellen en vragen of het nodig is dat hij nog een prikje krijgt (dat kan wel invloed hebben op de ontlasting; het blijft tenslotte antibiotica). En misschien ook nog een Tolfedineprikje?
Merk je iets van pijn bij het eten? Wanneer het namelijk een echte keelontsteking is (en niet alleen maar een beetje keelpijn) dan kan het niet zo snel weer over zijn.
-
- Tijger
Nou even een update
Vannacht half drie werd ik wakker van ze
Ze zaten naast me bed en caya blaaste af en toe ik ging plassen en gaf ze gelijk maar eten
Gizmo en caya hadden alles op
Ik heb geen idee dat ze echt pijn hebben met eten Mja dat kan ik niet echt beoordelen
Net nog brokken gegeven en caya heeft alles op op twee brokjes na en giz begon flink te eten maar heeft de helft laten staan
Hij heeft ook gedronken
Er lag vanochtend weer diarree in de bak
Maar ik denk dat die van caya was omdat ik haar uit de bak zag komen
Bij haar neem ik aan dat van medicatie komt want zij krijt nog steeds marbocyl
Ik bel straks voor advies mis is t niet nodig om te gaan? Dat ik t kan aankijken omdat ik wel beetje vooruitgang zie op de diarree na dan.,
Vannacht half drie werd ik wakker van ze
Ze zaten naast me bed en caya blaaste af en toe ik ging plassen en gaf ze gelijk maar eten
Gizmo en caya hadden alles op
Ik heb geen idee dat ze echt pijn hebben met eten Mja dat kan ik niet echt beoordelen
Net nog brokken gegeven en caya heeft alles op op twee brokjes na en giz begon flink te eten maar heeft de helft laten staan
Hij heeft ook gedronken
Er lag vanochtend weer diarree in de bak
Maar ik denk dat die van caya was omdat ik haar uit de bak zag komen
Bij haar neem ik aan dat van medicatie komt want zij krijt nog steeds marbocyl
Ik bel straks voor advies mis is t niet nodig om te gaan? Dat ik t kan aankijken omdat ik wel beetje vooruitgang zie op de diarree na dan.,
- flower1980
- Panter
Fijn dat er verbetering merkbaar is!