Ja Simba voelde gelijk nattigheid daarom wilde ik hem al 1 week van de voren neer zetten in de hoop dat Simba weer gaat ontspannen want de deur gaat niet dicht en forceer niks. Laat hem maar ontdekken als ik slaap of werk
Even praktisch, zit er ook deurtje bij de kattenbak zodat je deze kan verschonen? Lijkt me niet praktisch wanneer je door hele bench moet reiken voordat je bij de kattenbak bent
Klopt echt praktisch is het niet er zit maar 1 deurtje maar omdat Simba toch graag bij Snabbel wil zitten heb ik geen keuze. Ga er vanuit dat best wel een uurtje per dag los mag zodat ik de bak kan doen.
Geen idee hoe ik hem anders moet inrichten?
Dat is jammer dat er maar 1 deurtje in zit. Want wanneer je simba er in moet zetten wil je hem ook niet direct in de kattenbak zetten.
Die wij mee hadden van de dierenarts zat de deur in de zijkant en een aan de voorkant dus wij konden het vanuit de zijkant doen.
Zou ook niet weten hoe je het anders zou moeten hebben maar het is natuurlijk alleen voor de eerste paar dagen en niet zoals bij dinky voor weken.
Als het goed is gaat het om een dag of 5 hangt van de zwaarte van dr ingreep af. Hij kan er even niks in want eten en drinken moet er ook nog bij. Grotere bench was er niet te leen.
en groter is weer niet handiger, want des te meer gaat hij spektakelen om eruit te mogen. en dat is ook weer niet de bedoeling.
ik leef met je mee, ik vrees dat jij er meer last van gaat krijgen als simba. en dat bedoel ik positief hoor. je bent bezorgd om je lieverd en het is niet leuk als hij angstig is of ontevreden van het in de bench zitten. en je dan sterk houden...... maar wij zenden je allemaal de kracht toe om het vol te houden en dat gaat je zeker lukken, en daarna is je ventje weer helemaal gezond en zijn oogje ook.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Geduld word beloont Simba heeft eerst vanaf een afstandje zitten kijken hoe Snabbel zat te eten in dr bench en uiteindelijk durfde hij ook. Had snoepjes ij dat bakje gedaan..
P.s ik denk dat ik mijzelf ook maar iets kalmerende geef
Sterkte vandaag! Komt goed! Zal voor jullie allemaal rare situatie zijn, maar het resultaat zal erg fijn zijn!
Geen zeer/rood oogje meer. Even doorbijten :*
Ankie, personeel van Beer en vrouwtje van Astor de hond!